آغاز پروژه بن‌سلمان در فلسطین با رنگ ورزش

گروه جهان الف،   3980717014 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

فریبکاری و خیانت آل‌سعود به بهانه فوتبال و ورزش در فلسطین برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، فاش شد.

به گزارش فارس، هفته گذشته فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرد که حاضر به بازی با فلسطین در انتخابی جام جهانی 2022 قطر در خاک این کشور است. بعد از صدور این حکم، تحلیل‌های زیادی از سوی رسانه‌ها و گروه‌های مختلف فلسطینی انجام گرفت.

قبول بازی در خاک فلسطین از سوی سعودی‌ها، پشت پرده‌ای داشت که از سوی «جبهه مردمی آزادی فلسطین» فاش شد. این جبهه اعلام کرد که آل سعود پشت پرده این بازی به دنبال سیاست‌های خود در منطقه و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

شبکه پی.بی.اس هفته گذشته مستندی با عنوان «ولیعهد» منتشر کرد. در این مستند فاش شد که بن سلمان، ولیعهد سعودی در سفر ترامپ به عربستان در ماه می 2017 وعده ای خاص به او داده است. او قول داده تا در صورت کمک واشنگتن به ریاض برای شکست دادن ایران در منطقه، حاضر است تا رژیم صهیونیستی را به رسمیت بشناسد و روابط عادی خود را با آنها آغاز کند.

اکنون، پروژه بن سلمان کلید خورده و آل‌سعود برای رسیدن به این هدف و علنی کردن روابط خود با رژیم صهیونیستی، از دیپلماسی ورزش کمک گرفته است. فوتبال برای سعودی‌ها دستاویزی شده تا پیشگام کشورهای مسلمان شوند و این خیانت تاریخی را به مردم مظلوم فلسطین انجام دهند.

به همین خاطر، موافقت فدراسیون فلسطین برای آمدن کاروان سعودی به خاک این کشور با اعترضات گسترده جبهه های مقاومت، از حماس گرفته تا جهاد اسلامی، شده است.

نکته قابل تامل در موافقت سعودی‌ها برای بازی با فلسطین، این است که کاروان آنها برای ورود به سرزمین‌های اشغالی باید با سران رژیم غاصب مذاکره کند. دریافت مجوز ورود از رژیم صهیونیستی، تاییدکننده ماهیت جعلی این رژیم است.

این صدور مجوز از سوی رژیم اشغالگر برای ورود یک تیم ملی مسلمان به خاک فلسطین اشغالی، نشان می‌دهد که سعودی‌ها ماهیت جعلی آنها را تایید کرده و با استفاده از ابزار ورزش، روابط خود را با آنها رسمی و عادی کرده‌اند.

یکی از کاربران مجازی فلسطینی این اقدام فریبکارانه سعودی‌ها را اینطور عنوان کرد: در یک برنامه خباثت آمیز از سوی آل سعود، با فریبکاری دست همکاری با سران فلسطینی دادند تا پروژه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را آغاز کنند. بازی عربستان با فلسطین در رام الله برگزار می‌شود. تنها یک سوال دارم: آیا روی گذرنامه‌های بازیکنان تیم ملی عربستان برای ورود به خاک فلسطین اشغالی، مهر رژیم صهیونیستی می‌خورد؟

این کاربر مجازی با تحلیل ریزبینانه خود اعلام کرد که ورود کاروان عربستان برای بازی با فلسطین با مجوز و ویزای رژیم صهیونیستی انجام می‌شود؛ این یعنی هویت جعلی این کشور را تایید کرده و روابط با اشغالگران را عادی دانسته است. این خیانت تاریخی آل‌سعود به ملت و آرمان آزادی فلسطین و پروژه سعودی-آمریکایی برای عادی سازی روابط و هویت بخشیدن به رژیم اشغالگر است.