ابوترابی فرد: رشد شاخص های اقتصادی نشانه شکست تحریم های دشمن است

گروه اقتصادی الف،   3980717007

رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: رشد شاخص های اقتصادی نشانه شکست تحریم های دشمن است.

به گزارش مهر، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد در نود وپنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران بر حضور باشکوه مردم در مراسم یوم الله ۱۳ آبان تاکید کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران گفت: جهش اقتدار ایران با هدف قرار گرفتن پهباد آغاز شد و با توقیف کشتی انگلیسی و پیروزیهای مجاهدان یمن اقتدار بیشتر ایران در جهان به نمایش گذاشته شد که قطعا منشا تحولات جدی خواهد شد.

وی سپس راهپیمایی باشکوه اربعین را مورد اشاره قرار داد و افزود: این حرکت عظیم و بزرگ‌ترین راهپیمایی جهان حول امام حسین(ع) در حالی رُخ می‌دهد که در گذشته به واسطه ناامنی‌های بسیار امکان چنین حضور میلیونی وجود نداشت، این همه سال از شهادت امام حسین(ع) گذشته، ده سال گذشته را ببینیم که اربعین چه خبر بوده است و اکنون چطور برگزار می شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران عنوان داشت: همه این دستاوردها به واسطه رهبری مقتدر و ملتی وفادار و حاصل خون شهدا است که یک جریان انقلابی به چنین حرکتی عظیم تبدیل شود.

وی رشد شاخص های اقتصادی را نشانه شکست تحریم های دشمن دانست و بیان داشت: این رشد نسبت به سال گذشته ملموس است.

ابوترابی فرد به اهمیت برگزاری مراسم ۱۳ آبان تاکید کرد و گفت: حتما ۱۳ آبان باشکوهتر برگزار خواهد شد و همه دستگاه ها جهت برگزاری این مراسم تلاش خواهند داشت.

گفتنی است که در این نشست رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز گزارشی از برگزاری جلسات ستاد ۱۳ آبان ارائه کرد و باتوجه شرایط حساس در سال جاری ، خواستار حضور تمام مسئولان در کنار مردم در مراسم ۱۳ آبان گردید.