تصمیم نهایی «بیل» مشخص شد

گروه ورزشی الف،   3980716190

گرت بیل که در تابستان به دنبال جدایی از رئال بود و در نهایت در این تیم ماندگار شد، تصمیم دارد در تابستان آینده این تیم را ترک کند.

به گزارش مهر، وقتی پنجره نقل و انتقالات باز بود به نظر می‌رسید گرت بیل از رفتن به چین منصرف شده و وقتی فصل آغاز شد این طور به نظر رسید که او به خاطر شروع خوبش از ماندن در تیم فوتبال رئال مادرید خوشحال است.

جدا از عملکرد خوب، رابطه او با زیدان هم عالی شده بود، اما این موضوع فقط تا بازی مقابل کلاب بروژ دوام داشت، جایی که بیل نیمکت‌نشین شد و این موضوع او را عصبانی کرد. به همین دلیل روزنامه آس مدعی شد او از دست مربی تیم و اعضای کادر فنی و حتی سران تیم ناراحت است و تصمیم گرفته در تابستان تیم مادریدی را ترک کند.

این در حالی است که او این فصل خوب کار کرده بود و این موضوع او را عصبانی‌تر کرد، درست زمانی که فکر می‌کرد توانسته خودش را ثابت کند، از تیم کنار گذاشته شد، آن هم در دیداری در لیگ قهرمانان که برای او فرصت مناسبی برای درخشیدن بود.

بیل اخیرا درگیر حواشی بسیاری بوده و یکی از آن‌ها این بوده که می‌گویند گلف را بیشتر از فوتبال دوست دارد و پیگیری می‌کند. خود بیل اما معتقد است عملکردش در زمین خوب بوده و فقط نیاز به مدت زمان بیشتر بازی کردن دارد تا بتواند به روزهای اوجی که در تاتنهام داشت بازگردد.

جاناتان بارنت طبق ادعای مطبوعات اسپانیا روی پروسه جدا کردن او از تیم کار می‌کند و به نظر باید در تابستان منتظر جدایی او باشیم.