زائران نرم‌افزار اربعین را بر روی گوشی همراه خود نصب کنند

گروه جهان الف،   3980716011

مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بابیان اینکه زائران اربعین حتماً نرم‌افزار کاربری اربعین را بر روی گوشی خود نصب کنند، گفت: راه دسترسی به این سامانه #۷۲۷۲* است.

به گزارش مهر به نقل از رادیو اربعین، اسماعیل رادکانی با اشاره به ایجاد تسهیلات نرم‌افزاری برای زائران اربعین بیان کرد: زائرین اربعین حتماً نصب اپلیکیشن همراه زائر که یک نرم‌افزار کاربردی برای اربعین شامل نقشه‌ها و مواکب و راه‌ها است را بر روی دستگاه تلفن همراه خود نصب کنند.

وی بابیان اینکه زائران می‌توانند با شماره‌گیری #۷۲۷۲* نرم‌افزار را نصب کنند، افزود: با نصب این نرم‌افزار زائران اربعین امسال  می‌توانند از امکاناتی که در نرم‌افزار پیش‌بینی‌شده شامل نقشه و مسیرها و ... استفاده کنند.

مشاور وزیر ارتباطات در پاسخ به اینکه آیا این نرم‌افزار اربعین در فروشگاه‌های اینترنتی و اپ استورها نیز عرضه می‌شود، تأکید کرد: از بارگذاری نرم‌افزار مذکور در صفحات و فضاهای دیگر اطلاعی ندارم اما در صورت وجود نرم‌افزارهای مشابه و یا امکانات دسترسی دیگر زائران می‌بایست به راهنمایان زائر حاضر در مسیر راهپیمایی مراجعه و پرسش‌هایشان را مطرح کنند.

رادکانی بابیان اینکه راهنمایان زائران در طول مسیر همگی به اینترنت مجهز هستند و می‌توانند نرم‌افزارهای مورد تائید و کاربردی را بر روی گوشی افراد نصب کنند، تأکید کرد: زائران با نصب نرم‌افزار همراه زائر، می‌توانند با اعلام موقعیت خود از امکاناتی قبیل پیدا کردن همراهان خود در مسیر راهپیمایی بهره ببرند.