انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر در مرزهای سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی الف،   3980714172

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از انهدام باند بزرگ قاجاق موادمخدر و کشف 630 کیلوگرم تریاک و مقادیری سلاح و مهمات در مرزهای استان خبر داد.

به گزارش فارس، سردار محمد ملاشاهی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی بر مرزداران ولایت‌مدار گفت: در راستای تشدید برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی به مناسبت هفته ناجا، مرزداران این فرماندهی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی میرجاوه مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، انهدام این باند بزرگ را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: برای انهدام این باند بزرگ موادمخدر چند تیم پوششی و عملیاتی، پس از شناسایی مسیرهای تردد قاچاقچیان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: مرزداران هوشیار این فرماندهی، در این عملیات هدفمند موفق شدند ضمن توقیف 2 دستگاه خودرو و دستگیری یک قاچاقچی، 630 کیلوگرم تریاک و مقادیری سلاح و مهمات را کشف کنند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و مجاهدت‌های دستگاههای امنیتی استان، بیان داشت:  مجموعه مرزبانی با اشراف اطلاعاتی و حضور خود در تمام نقاط استان پهناور اجازه نمی دهد قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه ای از استان احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد مرزبانی و دستگاه قضائی با آنان قاطع و قانونی است.