پرویز نصیری معاون دبیر کل خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران: آغاز ثبت نام سراسری خدمات کارت کارگران

  3980714146

ثبت نام خانه کارگر از کارگران برای دریافت خدمات کارت خانه کارگر در سراسر کشور  آغاز شد.

وی گفت : کلیه کارگران با عضویت در خانه کارگر و دریافت کارت عضویت میتوانند از هزاران خدمات رفاهی درمانی،آموزشی ،تفریحی و... رایگان و با تخفیف در سراسر کشور بهره مند گردند.

وی افزود:کارگرانی که عضو خانه کارگر هستند پس از دریافت کارت عضویت میتوانند به همراه خانواده های خود از بیش از 200 عنوان کلاسی آموزشی مهارتی در رشته های کامپیوتر ،زبان ،حسابداری ،هنری ،علوم قرآنی و... به صورت کاملا رایگان در سراسر کشور بهره مند شوند.

وی گفت:از دیگر خدمات این تشکیلات 940 واحد مهمانسرا و استراحتگاه در شهرهای مختلف نظیر مشهد،چمخاله ،اصفهان،شیراز،سرعین،قشم،سلمانشهر،گرگان،یزد،تبریز می باشد که کلیه دارندگان کارت عضویت می توانند از این مراکز در طول سال استفاده کنند.

نصیری گفت:تاکنون بیش از 2000مراکز رفاهی ،تفریحی ،علمی ،آموزشی و درمانی دیگر استخرها ،سینماها،درمانگاه ها ،آموزشگاه ها و ...در سراسر کشور می باشند آماده ارائه خدمات تخفیفی به کارگران هستید که کلیه این افراد می توانند بامراجعه به سایت www.workerhouse.ir از آن بهره مند گردند.

وی افزود:تاکنون قریب به 5/2 میلیون نفر عضو این تشکیلات می باشند که با خانواده های آنان جمعیتی قریب به 10 میلیون را در می گیرند.

وی گفت :علاقمندان برای عضویت در خانه کارگر می توانند با ارائه یک قطعه عکس ،کپی کارت ملی ،کپی صفحه اول دفترچه بیمه تامین اجتماعی و پرداخت حق عضویت 3 سالانه از طریق مراجعه به شعب خانه کارگر در سراسر کشور اقدام کنند همچنین متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر عدد 4 را به سامانه 10001445 پیامک و یا با شماره 67943-021 تماس گرفته و یا به پایگاه اینترنتی خانه کارگر به آدرس www.workerhouse.ir مراجعه نمایند.

رابط هماهنگی :

09352326225 و 66487547-021

محمدصادق محسنی کبیر