درخواست بسیج دانشجویی برای ورود آیت‌الله رئیسی به ماجرای لردگان

گروه اجتماعی الف،   3980713200

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی چهارمحال بختیاری با صدور بیانیه‌ای از ریاست محترم قوه قضائیه خواستار ورود به موضوع انتشار ویروس HIV در روستای چنارمحمودی شد.

به گزارش فارس، بسیج دانشجویی در واکنش به ابتلای برخی از مردم روستای چنارمحمودی به ویروس HIV بیانیه‌ای صادر کرده است؛ متن این بیانیه بدین شرح است:

ابتلای برخی از مردم روستای چنار محمودی به یک بیماری سخت،‌ قلب جریان دانشجویی را به درد آورد. آنچه در این جریان مشهود است برخی اظهار نظرهای غیر مسؤولانه و گاه عجولانه و غیر تخصصی است که از جانب برخی متولیان امر در کشور مطرح می‌شود.

این مردم رنج دیده در شرایط اکنون خود بیش از هرچیز نیاز به همدلی و همدردی دارند و از سویی اولویت اول آنها فراهم کردن مقدمات درمان هرچه آسان و رایگان است.

جریان دانشجویی سه مطالبه اصلی دارد:

اول؛ آنکه در شرایطی که مردم این روستا دچار یک بیماری شده‌اند چرا مقدمات درمان سریع از سوی وزارت بهداشت تا کنون به صورت مطلوب در این روستا فراهم نشده است و مردم این روستا برای آزمایشات و برخی اقدامات پزشکی باید دچار مشکلات جدی باشند؟

دوم؛ آنکه در این بحران هیچ ارگانی حق ندارد مردم را محکوم به اتهامات ناشایست بکند، مخصوصا مردمی که در طول سالیان دفاع مقدس با اعزام کاروان پیاده به جبهه‌های حق علیه باطل و شخصیت‌های مهذبی چون «شیخ پیاده» بارها نشان داده‌اند که در غیرت و مردانگی سرآمد روزگار هستند.

سوم؛ آنکه چرا تاکنون هیچ مسؤولی غیر از فرماندار و فرمانده سپاه استان به میان مردم روستای چنار محمودی نرفته‌اند و از نزدیک با آنها سخن نگفته‌اند. مردمی که دچار چنین مشکلی هستند در درجه اول نیاز به حمایت مسؤولین دارند و باید نظامی که حاصل جهاد و شهادت همین مردم است در شرایط سخت در کنار آنها باشد.

شاید همین رفتارهای نادرست سبب شده است تا برخی ضدانقلاب حریص شوند تا از دل این اعتراضات ماهی خود را صید کنند. آنچه امروز رخ داد قطعا خلاف خواسته مردم نجیب روستای چنار محمودی لردگان بود چرا که آنها خود را صاحبان این نظام و انقلاب می‌دانند. ما دانشجویان شواهد قطعی از نفوذ جریان‌ سلطنت‌طلب در این تجمع داریم که قصد به تشویش کشاندن تجمع مسالمت‌آمیز مردم داشتند که با هوشیاری مردم بصیر لردگان اقدامات آنان ناکام ماند.

شورای تبیین مواضع دانشجویان بسیجی استان چهارمحال بختیاری یک خواسته جدی و مهم را از ریاست محترم قوه قضائیه دارد و آن اینکه رئیس محترم قوه با ورود به موقع به این ماجرا دستور پیگیری جدی را صادر کنند.

بی شک ورود مسؤولانه  ریاست محترم قوه به این موضوع باعث دلگرمی مردم شهید پرور شهرستان و دلسوزان نظام و دلسردی جریان فتنه خواهد شد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری