رونمایی از کتاب «قدم عاشقی»، اثر جدید استاد محمدرضا عابدینی

گروه فرهنگی الف،   3980713149
رونمایی از کتاب «قدم عاشقی»، اثر جدید استاد محمدرضا عابدینی

 به گزارش الف به همت حلقه منظومه فکری علامه طباطبایی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام و نشر معارف، آیین رونمایی از کتاب «قدم عاشقی»، در آستانه اربعین حسینی، فردا یکشنبه 14 مهر ماه در محل برگزاری نمایشگاه قرار پنجم مرکز رشد در دانشگاه امام صادق علیه‌السلام، با سخنرانی آیت الله میرباقری برگزار می‌شود.

کتاب «قدم عاشقی» مشتمل بر سلسله مباحث حجت‌الاسلام والمسلمین استاد محمدرضا عابدینی با موضوع «حرکت کاروانی اربعین، امتداد عاشورا تا ظهور» بوده که با کوشش حسین قاسمی، علی جعفری هرستانی و سید محمدرضا فقیه ایمانی تنظیم گردیده و تحت نظر ایشان در سه فصل به رشته‌­ی تحریر درآمده است.

این اثر که به همت حلقه منظومه فکری علامه طباطبایی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام، تهیه و تنظیم‌ شده، تلاش دارد تا با تبیین جایگاه، اهمیت و آثار زیارت اربعین حسینی و ذکر آداب حضور در آن، شرکت کنندگان در این راهپیمایی عظیم را جهت بهره‌گیری هرچه بیشتر از برکات اربعین حسینی مهیا نماید.

نشر معارف این کتاب را در حجم 208 صفحه روانه بازار کرده است. برای تهیه این کتاب با تخفیف ویژه و پست رایگان می توانید به به آدرس https://rushda.ir/?p=7406 مراجعه فرمایید.