افزایش 650 هزارتومانی قیمت بلیط هواپیما در ایام اربعین

گروه جهان الف،   3980713141 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های یزد گفت: قیمت پایه پروازها در ابتدا یک میلیون و 150 هزار تومان اعلام شده بود که در حال حاضر بین یک میلیون و 700 تا یک میلیون و 800 هزار تومان اعلام شده است.

محمدجواد ادیب دوست در گفتگو با فارس از یزد، با اشاره به اینکه فرودگاه بین‌المللی یزد برای ایام اربعین در مسیر یزد - نجف پنج پرواز رفت و شش پرواز برگشت اختصاص داده است گفت: شرکت هواپیمایی کاسپین اقدام به برقراری پروازهای فوق العاده در این مسیر کرده است.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های یزد به زمان رفت و برگشت پروازها اشاره و خاطرنشان کرد: پروازهای رفت از سوی شرکت هواپیمایی کاسپین در روزهای 17، 18، 19، 22 و 23 و پروازهای برگشت را در روزهای 22، 23، 29، 30، 1 و 2 مهرماه انجام می‌گیرد.

وی ظرفیت هر پرواز را 160 نفر عنوان و اضافه کرد: شهروندان برای دسترسی آسان به پروازها می‌توانند به سایت yazd.airport.ir مراجعه کنند.

ادیب دوست با اشاره به افزایش قیمت پروازها در ایام اربعین، گفت: قیمت پایه پروازها در ابتدا یک میلیون و 150 هزار تومان اعلام شده بود که در حال حاضر بین یک میلیون و 700 تا یک میلیون و 800 هزار تومان اعلام شده است.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های یزد با بیان اینکه فروش بلیط به صورت خصوصی انجام می‌گیرد و سیستمی نیست عنوان کرد: فرودگاه نظارتی بر قیمت پروازها ندارد و تنها تسهیلات پروازی و خدمات رفاهی مردم را عهده‌دار است و نظارت بر قیمت‌ها از سوی سازمان هواپیمایی صورت می‌گیرد.