امیری: همکاری سه قوه برای کاهش تاثیر تحریم‌ها ادامه دارد

گروه سیاسی الف،   3980713076

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: همکاری سه قوه برای رفع مشکلات مردم و کاهش تاثیر تحریم‌ها در کشور به صورت جدی ادامه دارد.

به گزارش تسنیم؛ حسینعلی امیری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی قزوین اظهار داشت: امروز دولت مشکلات مردم را در بخش‌های مختلف احصاء و برای رفع آن در حال برنامه ریزی و تلاش جدی است.

وی بیان کرد: متاسفانه اعمال تحریم‌های ظالمانه شرایط اقتصادی دشواری برای مردم و کشور ایجاد کرده است اما همانطور که پیش از این نیز بارها به دنیا ثابت کردیم این بارهم سربلند از این آزمون بزرگ بیرون خواهیم آمد و با اتحاد و همراهی راه برون رفت از این مشکلات را پیدا می‌کنیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: خوشبختانه امروز به درک مشترک از مشکلات رسیده‌ایم و با این ادبیات واحد خواهیم توانست در مقابل مشکلات ایجاد شده برای مردم به دنبال راه حل باشیم.

امیری خاطرنشان کرد: تعامل خوبی که امروز بین سه قوا ایجاد شده است قطعا برای رفع بسیاری از مشکلات امروز کشور اثربخش خواهد بود و مجلس شورای اسلامی نیز با همراهی خوب با دولت برای رفع مشکلات حاضر شده است.

وی افزود: برنامه‌ریزی خوبی برای کاهش فشار تحریم‌ها و برون رفت از مشکلات امروز کشور تدوین شده است و اجرای آن با همراهی سه قوه در کشور به صورت جدی در حال پیگیری است.

امیری گفت: در این مسیر نیز موفقیت‌هایی حاصل شده که کاهش تورم به استناد آمارهای بانک مرکزی و بهبود شرایط اشتغال کشور شاهدی بر این مدعاست.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد :خوشبختانه با اعطای تسهیلات حمایتی در استان‌ها و همراهی مدیران استانی با سرمایه‌گذاران و فعالین اقتصادی هر روز شاهد بهره‌برداری و افتتاح طرح‌های اقتصادی و صنعتی در استان‌های کشور هستیم که می‌تواند نوید دهنده فردای روشن در حوزه اقتصاد و اشتغال کشور باشد.

این مسئول گفت: آمریکا نیز امروز بهبود وضعیت در ایران را احساس کرده است و در حال برنامه‌ریزی براای ایجاد شرایط تعامل در ایران است چرا که می‌داند مردم ایران به زودی از این شرایط سخت نجات خواهند یافت.

وی عنوان کرد: ستاد اقتصادی دولت در تلاش است تا با اجرای طرح‌های مختلف شرایط موجود بر کشور را مدیریت کند و در آینده نزدیک شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه در کشور خواهیم بود.