شعار هفته ناجا: پلیس هوشمند، امین مردم

گروه اجتماعی الف،   3980713035

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امسال شعار هفته ناجا «پلیس هوشمند، امین مردم» است. برای رسیدن به پلیس در تراز جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب به مؤلفه‌هایی نیازمندیم که یکی از آنها هوشمندسازی پلیس است.

شعار هفته ناجا: پلیس هوشمند، امین مردم

به گزارش فارس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در مراسم صبحگاه مأموران انتظامی در ستاد فرماندهی ناجا با درود بر روح مطهر و ملکوتی شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، شهدای عرصه نظم و امنیت، مدافعین حرم و روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا با گرامیداشت هفته ناجا، اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی برای ارتباط بیشتر با مردم و برای ارائه خدمت بیشتر به مردم و تجلیل از شهدای گرانقدر نیروی انتظامی است.

فرمانده ناجا تصریح کرد: امسال شعار هفته ناجا «پلیس هوشمند، امین مردم» است. برای رسیدن به پلیس در تراز جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب به مؤلفه‌هایی نیازمندیم که یکی از آنها هوشمندسازی پلیس است.

وی گفت: پلیس هوشمند یعنی دقت بالاتر، سرعت بیشتر، اقتدار و اشراف بیشتر؛ اقتدار بیشتر در مأموریت‌ها و مبارزه مقتدرانه با هرگونه ناامنی و بی‌نظمی و قانون‌گریزی.

سردار اشتری تصریح کرد: برای رسیدن به مجموعه انتظامی هوشمند نیازمند فناوری و اطلاعات هستیم؛ نیازمند ساختار و زیرساخت‌های متناسب هستیم و بالاتر از همه کارکنان توانمند و حرفه‌ای نیاز داریم.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب، ناجا در هر دهه رشد و شکوفایی داشته است و باید این راه را تکامل ببخشیم، تصریح کرد: امروز با رأفت و قدرت بیشتر در خدمت مردم هستیم؛ مردمی که طبق فرموده مقام معظم رهبری ولی‌نعمتان ما هستند.

بالاترین مقام انتظامی کشور با اعلام اینکه ارائه خدمت و امنیت عمومی برای همه یکسان است، ادامه داد: افتخار ما این است که در تمام نقاط کشور در هر جایی که مردم هستند، نیروی انتظامی نیز در کنارشان است.

فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی حافظ ارزش‌های ملی و حافظ جان و مال و ناموس مردم‌ است؛ البته مردم هم ثابت کردند که در تمام عرصه‌ها حضور هوشمندانه دارند و در عرصه حمایت از ارکان اصلی نظام و رهبری و امنیت کشور در کنار فرزندان خود در ناجا هستند.

سردار اشتری به وضعیت امنیتی کشور اشاره و اظهار داشت: به حول و قوه الهی، اقتدار  و امنیت جمهوری اسلامی ایران، یک امنیت با ثبات و مثال زدنی است.

وی افزود: دشمنان ایران این را قبول دارند که کشور ما مقتدرانه و هوشمندانه اهداف خود را طبق فرمایشات رهبری به پیش می‌برد؛ الحمدالله به پشتوانه شهدا و خانواده‌های آنها، هدایت و رهبری فرمانده کل قوا و انسجام نیروهای مسلح، اقتدار خود را در دنیا ثابت کردیم.

سردار اشتری اعلام کرد: با پیشرفته ترین سلاح‌های دشمن مقابله کردیم و امیدواریم که بتوانیم در آینده بیشتر از گذشته به نظام خدمت کنیم؛ ما می‌توانیم قله‌های بلند را فتح کنیم و راه‌های نرفته را با اقتدار و سرعت بیشتر طی کنیم.

فرمانده ناجا تصریح کرد: امیدواریم تا در سالی که در آن‌ هستیم بتوانیم بخشی از نیاز‌های کارکنان را مرتفع کنیم؛ نیروهای خدوم انتظامی با عشق به میهن و آرمان‌های شهدا کارشان را به خوبی انجام می‌دهند.

وی گفت: امروز نیروهای انتظامی بدون چشمداشت با مناعت طبع، بزرگواری و عشق به ولایت و میهن اسلامی و پیمان با آرمان‌های امام و شهدا کارشان را به خوبی انجام می‌دهند و همه دستگاه‌ها وظیفه دارند ناجا را از نظر مالی و معنوی حمایت کنند.

سردار اشتری خاطرنشان کرد:خدا را شاکریم که توفیق خدمتگزاری برای مردم و سربازی برای ولایت را داریم.