اعطای نشان درجه یک هنری به پنج پیشکسوت حوزه تئاتر

گروه فرهنگی الف،   3980711160

دبیرخانه شورای ارزشیابی هنرمندان، شاعران و نویسندگان کشور در نشستی به رضا بابک، محمدرضا خاکی، صادق عاشورپور، آتش تقی پور و داریوش مودبیان از هنرمندان پیشکسوت حوزه تئاتر نشان درجه یک هنری اعطا کرد.

به گزارش ایرنا، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل حوزه وزارتی در این نشست با بیان اینکه نمی توان با هیچ میزانی قدردان هنرمندان پیشکسوت بود، گفت: نشان درجه یک هنری به پاس قدردانی از تلاش ها و خدمات هنرمندان ارائه می شود.

 محمدمهدی احمدی افزود: اعطای این نشان به معنای این نیست که قدر و مقدار هنرمندان به همین میزان است بلکه مرتبه آن ها بسیار بالاتر از این نشان ها است ولی توانی که برای ما تعریف شده همین مقدار است.

در ادامه ایرج راد عضو حقیقی شورای ارزشیابی هنرمندان، شاعران و نویسندگان با اشاره به تاریخچه تشکیل این شورا ادامه داد: تکریم و کرامت از هنرمندان از اهمیت زیادی برخوردار است و کسانی که از این شورا نشان هنری دریافت می کنند بیشتر به کرامت این اقدام توجه دارند تا قدر و مقدار حقوقی و مالی آن.

وی افزود: در این شورا بنا شد کسانی را که خود درخواست درجه هنری ارائه نمی دهند را شناسایی و در نشستی از خدمات و تلاش های آن ها با اعطای درجه هنری قدردانی کنیم.

در ادامه رضا بابک، صادق عاشورپور و محمدرضا خاکی درباره برخی فعالیت های خود سخن گفتند.

در پایان از سوی محمدمهدی احمدی نشان درجه هنری به رضا بابک، محمدرضا خاکی، آتش تقی پور، صادق عاشورپور و داریوش مودبیان اعطا شد.

آتش تقی‌پور این روزها با سریال «ستایش» در عرصه بازیگر حضور دارد.