یمن: عملیات آرامکو نوک کوه یخ بود

گروه جهان الف،   3980711128

شورای عالی سیاسی یمن ضمن هشدار نسبت به ادامه تجاوزات به یمن گفت، عملیات نظامی "نصر من الله" و حمله به شرکت نفتی آرامکو تنها "نوک یک کوه یخ" در میان دستاوردهای نظامی روزافزون برای مقابله با تجاوزات دشمن بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت العهد، شورای عالی سیاسی یمن به ریاست مهدی المشاط نسبت به شکست تلاش‌ها در راستای برقراری صلح هشدار داد و تاکید کرد، در صورت عدم پذیرش صلح و مذاکره توسط دشمن، مقدمات گسترده‌ای برای انجام حملات نامحدود و تاثیرگذار در بازه‌های زمانی گسترده وجود دارد.

این شورا در نشست خود بر جدیت و آمادگی مردم یمن برای تحقق صلح جهت برقراری ثبات در منطقه تاکید کرد.

شورای عالی سیاسی یمن همچنین به مواضع اعلام شده درباره ابتکار عمل صلح که المشاط آن را مطرح کرده و شامل توقف کامل حملات موشکی و پهپادی به عربستان در ازای توقف حملات ائتلاف عربی و لغو محاصره یمن است، پرداخت و از تعامل مثبت با این ابتکارعمل استقبال کرد.

این شورا تاکید کرد، همه مردم یمن باید نسبت به دستاوردهای نظامی روزافزون افتخار کنند، عملیات نصر من الله و حمله به تاسیسات نفتی آرامکو تنها به مثابه نوک کوه یخی در میان این دستاوردها برای ممانعت از حملات دشمن هستند.

شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد، یمن فناوری‌های نظامی و لجستیکی در اختیار دارد که پیروزی را برای ملت این کشور رقم خواهد زد.

پیش از این مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن وابسته به انصارالله طرح صلحی را در زمینه توقف حملات پهپادی و موشکی به عربستان در ازای توقف حملات ائتلاف عربی به رهبری عربستان اعلام کرده بود.