ماجرای شکایت رفیق‌دوست از روحانی معروف اینستاگرام

گروه سیاسی الف،   3980711058

وزیر سپاه در دوران نخست‌وزیری میرحسین موسوی به حواشی ایجاد شده توسط صدرالساداتی (روحانی معروف اینستاگرام) واکنش نشان داد و گفت: از این آقا خواستم ادعای خود را اثبات کند اما به دلیل ناتوانی از این کار در دادگاه ویژه روحانیت محکوم شد و حکمش دیر یا زود اجرا می‌شود.

محسن رفیق‌دوست در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حواشی به وجود آمده به دلیل برخی اظهارات صدرالساداتی، گفت: بنده از آقایی که درباره حقوق بنده سر و صدا راه انداخت به دادگاه ویژه روحانیت شکایت کردم و حکم مجرمیتش صادر شده است.

وی یادآور شد: وی  در جریان مصاحبه‌ای که علیه بنده انجام داد، اعلام کرد بنده ماهی ۱۹ میلیون تومان حقوق می‌گیرم. در مصاحبه‌ای که یکی از خبرنگاران با بنده داشت از من پرسید «حقوق ۱۹ میلیون تومانی» یا «زیرمیزی»؟ بنده هم بی‌خبر از مصاحبه این آقا گفتم حقوق ۱۹ میلیون تومانی البته بلافاصله گفتم «اما حقوقی دریافت نمی‌کنم»

وی که در آستانه بازنشستگی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان چهارمین دهه خدمتش قرار دارد، ادامه داد: این آقای بی‌تقوا نخواست این جمله بنده را بشنود و مملکت را بر فرض حقوق 19 میلیون تومان بنده، چند روزی بهم ریخت به همین دلیل از ایشان به دادگاه ویژه روحانیت شکایت کردم. از دادگاه خواستم این آقا ثابت کند که 19 میلیون تومان حقوق می‌گیرم همچنین اعلام کردم اگر این فرد متوجه اشتباه و دروغش شد در همان فضای مجازی به اشتباهش اقرار کند و از اشتباهش به مردم بگوید اما چون این کار را نکرد، دادگاه هم وی را «مجرم» شناخت. بنده از حکمش اطلاع دارم اما دادگاه به زودی حکم ایشان را اجرا خواهد کرد.