جزئیات ‌ا‌بتلا به ویروس HIV در یکی از روستاهای چهارمحال و بختیاری

گروه اجتماعی الف،   3980710127 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری‌ با تشریح جزئیات ‌ا‌بتلای چند نفر به ویروس HIV در یکی از روستاهای چهارمحال و بختیاری، از استقرار تیم‌های بهداشتی در روستا از یک ماه پیش خبر داد.

جزئیات ‌ا‌بتلا به ویروس HIV در یکی از روستاهای چهارمحال و بختیاری

به گزارش الف به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی،‌ مجید شیرانی اظهار داشت: ‌از هم‌استانیان عزیز می‌خواهم ضمن حفظ آرامش و خویشتن‌داری، اخبار مربوط به انتشار خبر ابتلا تعدادی از اهالی یکی از روستاهای استان را از کانال های رسمی پیگیری کنند.

وی افزود: از حدود یک ماه قبل در پی کشف چند مورد بیمار مبتلا به ویروس HIV در یکی از روستاهای چهارمحال و بختیاری تیم‌های بهداشت و درمان تخصصی و مشاوره در معاونت بهداشتی دانشگاه تشکیل و با هماهنگی کامل با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و مسئولان استانی اقدامات علمی و تخصصی در جهت شناسایی‌، درمان و پیشگیری از اشاعه بیماری شروع شد و کما کان ادامه دارد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری‌ تصریح کرد: در این راستا تعدادی از افراد مبتلا شناسایی و تحت مشاوره و درمان قرار گرفته‌اند و اقدامات و آزمایشات تکمیلی در جهت شناسایی علل و موارد جدید و درمان بیماران در حال انجام است.

وی در ادامه ضمن توصیه به همه مردم جهت حفظ خویشتن داری و آرامش از آنان تقاضا کرد‌ اخبار را از کانال‌های رسمی پیگیری کنند و به شایعات و اخبار کذب به ویژه درباره علل و تعداد افراد مبتلا توجه نکنند.

‌شیرانی همچنین، از همه مسئولین بزرگان و تاثیرگذاران در فضاهای اجتماعی و اصحاب رسانه تقاضاکرد: در حفظ امنیت، حرمت و آرامش مردم و حفظ محرمانگی اطلاعات مردم دانشگاه علوم پزشکی را همراهی کنند.