رونالدو از مسی گذشت و به رائول رسید

گروه ورزشی الف،   3980710047

مهاجم پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس با به ثمر رساندن یکی از گل‌های پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل بایرلورکوزن رکوردی جدید را به ثبت رساند.

رونالدو از مسی گذشت و به رائول رسید

به گزارش تسنیم، سومین گل تیم فوتبال یوونتوس که شب گذشته (سه‌شنبه) در بازی خانگی مقابل بایرلورکوزن به ثمر رسید، او را به رکوردی جدید رساند.

مهاجم 34 ساله بانوی پیر حالا از حیث تعداد تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان اروپا دروازه‌شان را باز کرده است، با رائول گونزالس مهاجم اسپانیایی سابق تیم فوتبال رئال مادرید برابر شد و این در حالیست که لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی بارسلونا با او فاصله زیادی ندارد.

گلی که رونالدو در هشتادوهشتمین دقیقه بازی خانگی یوونتوس در گروه D به ثمر رساند، بایرلورکوزن را به سی‌و‌سومین تیمی تبدیل کرد که در لیگ قهرمانان اروپا از این ستاره پرتغالی گل می‌خورد و این رکوردی بود که پیش از او رائول به ثبت رسانده بود. رونالدو تا پیش از این با لیونل مسی از حیث تعداد تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان اروپا مقابل‌شان گل زده است برابر بود و حالا از رقیب آرژانتینی‌اش سبقت گرفته است.

در این بین مسی خیلی زود می‌تواند دوباره به رکورد رونالدو برسد اگر امشب (چهارشنبه) در بازی خانگی بارسلونا مقابل اینتر که هنوز موفق به گلزنی مقابل آن نشده است، دروازه نماینده ایتالیا را باز کند.

مسی و یارانش امشب از ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه نوکمپ میزبان اینتر خواهند بود.