سرلشکر سلامی: در حال تبدیل «فشار حداکثری» دشمن به «خواهش حداکثری» هستیم

گروه جهان الف،   3980709195 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه امروز در جنگ همه جانبه با دشمن قرار داریم، گفت: ما در جهات مختلف با همه قدرت استکبار درگیر هستیم و در حال تبدیل حداکثر فشار دشمن به حداکثر خواهش آنان هستیم.

سرلشکر سلامی: در حال تبدیل «فشار حداکثری» دشمن به «خواهش حداکثری» هستیم

به گزارش فارس، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دومین روز از بیست و سومین مجمع سراسری فرماندهان و مسئولین سپاه با بیان اینکه امروز حتی نسبت به سال گذشته احساس عزت و سرافرازی بیشتری می‌کنیم، اظهار داشت: خداوند متعال به امام حکیم و فرزانه انقلاب ما آبرویی جهانی بخشیده است و این حقیقت را می توان از ماجراهایی که بر ما گذشت دریابیم.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه امروز دشمنان ما افسرده و پژمرده و مستاصل هستند، افزود: بسیاری از دستاوردهایمان را نمی توانیم به زبان بیاوریم و فرماندهان ما از بیان آن‌ها معذورند، اما به طور قطع این مجاهدت ها نزد خداوند متعال محفوظ است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه هیچ گوهر گرانقدری در عالم به خودی خود به دست نمی آید، خاطرنشان کرد: امروز رزمندگان ما در نیروی زمینی سپاه بر فراز قله ها با چشمان تیزبین از امنیت ملت ایران صیانت می‌کنند؛ دریادلان ما عزتی بی مثال را برای اسلام، مسلمانان و نظام مقدس جمهوری اسلامی آفریده‌اند؛ نیروی هوافضای ما زبان و دستان دشمنان را قفل زده است.

وی افزود: نیروی قدس ما امروز راه سیطره کفار بر مسلمانان را بسته و بسیج محشری را در همراهی و همدلی با مردم به پا کرده است؛ علمای ما نیز دوشادوش مردم در مشکلات و آلام آنان را همراهی می‌کنند.

فرمانده کل سپاه در ادامه با تاکید بر اینکه امروز در جنگ همه جانبه با دشمن قرار داریم، گفت: ما در جهات مختلف با همه قدرت استکبار درگیر هستیم و در حال تبدیل حداکثر فشار دشمن به حداکثر خواهش آنان هستیم، پس همه باید قدرتمندانه ادامه دهیم و در هیچ نقطه ای سست نشویم.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای ما با فرمان مبارک رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی جنبه نظامی سپاه را تقویت می‌کنند، اظهار کرد: امروز نیروی زمینی ما به سمتی می‌رود که ظرفیت تعقیب مستکبران را در هر نقطه‌ای از منطقه پیدا می‌کند و میدان نبرد آنها دیگر تنها صخره‌های غرب و دشت های جنوب نیست .

وی افزود: نیروی دریایی ما امروز آماده می شود تا قلمرو قدرت دریایی خود را گسترش دهد تا بتواند دشمنان را در دور دست ها تعقیب کند، در نیروی هوافضای سپاه نیز دقت، شدت و قدرت سلاح های ما آنقدر افزایش می‌یابد تا هر موقعیتی از دشمن را به هر اندازه که بخواهند به آتش بکشد.

فرمانده کل سپاه در ادامه تاکید کرد: ما برای جلوگیری از جنگ باید ظرفیت غلبه بر جنگ پیدا کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه این فقط ما نیستیم که پاسدار مردم هستیم، خاطرنشان کرد: آنها هم پاسدار ما هستند و مصداق بارز این پاسداری را در پاسخ قاطع مردم به استکبار جهانی در پی تروریست خواندن سپاه شاهد بودیم.

فرمانده کل سپاه در پایان تاکید کرد: مردم قاعده انقلابند و رهبری قائمه آن و از اتصال آن ها بنای با عظمت این تمدن نوپا مستحکم می شود؛ ما در آخرین فراز و گردنه سخت قرار داریم و به طور قطع از این فراز نیز عبور خواهیم کرد، پس محکم و مستحکم گام بردارید.