شکوفایی بازار تلفن‌های نسل پنجم

گروه فناوری الف،   3980709190

طبق پیش‌بینی گلدمن‌ساکس، تکنولوژی نسل پنجم می‌تواند برای بازار تلفن‌های هوشمند، انفجاری باشد. این بانک وال‌استریتی تخمین‌ها و پیش‌بینی‌های خود در مورد بازار ۵ جی را به شدت افزایش داده است. 

به گزارش مهر به نقل از راشاتودی، طبق پیش‌بینی گلدمن‌ساکس، تکنولوژی ۵جی (نسل پنجم) می‌تواند برای بازار تلفن‌های هوشمند، انفجاری باشد. این بانک وال‌استریتی تخمین‌ها و پیش‌بینی‌های خود در مورد بازار ۵ جی را به شدت افزایش داده است. 

تحلیل‌گر گلدمن، رود هال، با اشاره به تحقیقات انجام شده بر روی زنجیره‌های تولید گفت: فروش دستگاه‌های ۵جی از آن‌چه قبلا پیش‌بینی شده بود، بسیار بیشتر خواهد بود. 

هال گفت: ما پیش‌بینی فروش تلفن‌های هوشمند ۵جی در سال ۲۰۲۰ را از ۵۰ میلیون دستگاه به ۱۲۰ میلیون دستگاه افزایش داده‌ایم، چراکه بررسی‌های زنجیره عرضه نشان می‌دهد که فروش ابزارهای ۵جی، به ویژه در چین، بسیار بیشتر  از آن‌چه قبلا پیش‌بینی شده بود، خواهد بود. 

این در حالی است که این تحلیل‌گر تاکید دارد به علت محدودیت‌های ایجاد شده برای هوآوی، توسعه تکنولوژی ۵جی در مناطق محدودی از جهان انجام خواهد شد. البته توانایی هوآوی برای ایجاد پایگاه‌های ۵جی بدون استفاده از تجهیزات آمریکایی، باعث تقویت فروش گوشی‌های این برند در بازار چین خواهد شد.