استراماچونی: استقلال امشب یک قدم مثبت برداشت

گروه ورزشی الف،   3980708199

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در نیمه دوم تا آخر بازی برای برد تلاش کردیم.

به گزارش فارس، استراماچونی بعد از پیروزی در جام حذفی در نشست خبری اظهار داشت: می دانستیم که حریف تیم خوبی است و برای سرمربی حریف احترام خاصی قائل هستم و برای همین بازی را با تمرکز شروع کردیم و موقعیت های خوبی هم داشتیم . ولی آنها یک گل فوق العاده زدند. تیم ما واکنش خوبی به این گل داشت و بازی مساوی شد و در نیمه دوم تا آخر بازی برای برد تلاش کردیم. نتیجه بازی عادلانه بود. 

* از قطع برق متاسف شدم 

سرمربی استقلال در مورد خاموشی ورزشگاه در نیمه دوم گفت: متاسف شدم زیرا در نیمه دوم در شرایط خوبی بودیم. نگران بودم که وقفه ای که ایجاد شد در روند خوب استقلال اختلال ایجاد کند. ولی من به بازیکنان فشار آوردم و به آنها تاکید کردم که با همان فرمت قبل از خاموشی بازی کنند. خوشحالم که مشکلات را برطرف کنم زیرا زمان زیادی نداشتیم تا بازی امروزمان. 

* وقتی با استقلال هستید باید بازیکنان سرشان را بالا بگیرند
استراماچونی در مورد از دست رفتن پنالتی توسط تبریزی گفت: اول با بازیکنان صحبت می کنم نه فقط برای تبریزی بلکه برای همه بازیکنان، اینکه بازی برای استقلال یعنی بازی برای یکی از بهترین تیم های آسیا باید به فشار عادت کنید و روی این مساله از نظر ذهنی کار می کنم زیرا ما بازیکنان و مربیان استقلال هستیم و کار ما همیشه زیر فشار است و برای همین به ما حقوق پرداخت می شود، باید به هواداران احترام بگذاریم. در مورد اشتباهات باید بگویم که نباید آنها تکرار شود. این برای علی کریمی و هر بازیکن دیگری اتفاق می افتد وقتی ما چیزی از دست می دهیم و اشتباه می کنیم زمان خوبی برای پیشرفت است. وقتی با استقلال هستید باید بازیکنان سرشان را بالا بگیرند و نمی خواهم بازیکنان ناراحتی داشته باشند.

* استقلال امشب یک قدم مثبت برداشت

وی در مورد  شرایط فنی بازیکنان تیمش گفت: اول از همه فکر می کنم آنالیزی که داشتم این است که استقلال یک قدم مثبت برداشت و تیم یک ایده واحدی را دنبال می کند. اگر اشتباه نکنم 5 بازیکن تیم ما امشب نسبت به ترکیب ذوب آهن تغییر داشت و همه در تلاش هستند تا ایده ما را دنبال کنند. شنیده بودم که قائدی نمی تواند به عنوان مهاجم دوم باشد اما او امروز یکی از بهترین بازیکنان زمین بود. همچنین فرشید اسماعیلی ، همه بازیکنان از نظر شخصیتی و فنی در حال پیشرفت هستند. زوج دانشگر و چشمی هم در حال پیشرفت هستند و استقلال بازی به بازی پیشرفت می کند و بهتر خواهد شد. می دانم مسیر سخت خواهد بود و هیچ چیز در لیگ ایران ساده نیست.