سردار فدوی: مقاومت یمنی‌ها آل‌سعود را زمین‌گیر کرده است

گروه سیاسی الف،   3980707114

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اقتدار خط مقاومت در منطقه گفت: مقاومت یمنی‌ها آل‌سعود را زمین‌گیر کرده است.

سردار فدوی: مقاومت یمنی‌ها آل‌سعود را زمین‌گیر کرده است

به گزارش تسنیم، سردار علی فدوی پیش از ظهر امروز در حاشیه همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت و رزمندگان دوران دفاع مقدس در استان سمنان که در حسینیه شهدای گمنام سپاه استان سمنان برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به فشارها و هجمه‌های نظام‌های استکباری علیه مردم یمن اظهار داشت: با وجود همه این فشارها در آینده قدرت یمن آشکارتر می‌شود.

وی بیان داشت: در حال حاضر یمن در مرحله بازدارندگی قرار گرفته است و همین امر آل‌سعود را زمین‌گیر کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز خط مقاومت در منطقه در حال پیشروی و گسترش در منطقه است و گواه این مدعا اعتراف دشمنان بر این موضوع است.

سردار فدوی یمنی‌ها را مردمی باهوش عنوان کرد و گفت: یمنی‌ها پس از حملات عربستان به‌سرعت با سلاح موشکی آشنا شدند و پاسخ کوبنده‌ای به حماقت آل‌سعود دادند.

وی با بیان اینکه یمن امروز به اقتدار رسیده است گفت: قدرت بازدارندگی یمن برابر دشمنان در واکنش به حملات آل‌سعود آشکار شده است و دشمنان نیز می‌دانند که اگر اقدامی علیه این کشور انجام دهند؛ صدمه می‌بینند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب این روزهای یمن برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است و قطعاً با قدرت و اقتدار بیشتری این حرکت انقلابی تداوم می‌یابد.

سردار فدوی در ادامه از برپایی رزمایش‌های آمادگی دفاعی نیروهای مسلح در نیمه دوم سال 98 خبر داد و گفت: برپایی این رزمایش‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.