دیدار توماس باخ با رئیس کمیته ملی المپیک ایران

گروه ورزشی الف،   3980706104 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

صالحی امیری در راستای افزایش ارتباطات و تعاملات بین المللی ورزشی از بدو حضور خود در راس کمیته ملی المپپک تاکنون، برای چندمین بار با توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک (IOC)دیدار و گفتگو کرد.

دیدار توماس باخ با رئیس کمیته ملی المپیک ایران

به گزارش ایسنا، در این نشست نیم ساعته توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک ضمن تقدیر و تشکر و ابراز خوشحالی از تصمیمات اخیر مسئولان ورزش ایران در راستای فراهم سازی حضور بانوان در ورزشگاه ها گفت: از تصمیمی که گرفتید بسیار خوشحالم.

وی ادامه داد: بدون شک این گام بزرگی است که باعث افزایش جامعه آماری بانوان ایرانی در مسابقات و  بالطبع مدال آوری بیشتر آنان در رویدادهای بین المللی خواهد شد لذا جا دارد که از مسئولان ورزشی ایران تشکر کنم.

توماس باخ درباره اتفاقات اخیر جودو اظهار کرد: به طور کامل در جریان هستم و معتقدم این مسئله نیاز به بررسی همه جانبه دارد ولی چیزی که بر روی آن تاکید دارم این است که این موضوع به هیچ وجه نباید سیاسی شود.

رئیس کمیته بین المللی المپیک ادامه داد: تاکنون راجع به این موضوع هیچ قضاوتی نکرده و نمی کنم و ضمن درک مشکلات شما معتقدم این مسائل به  مرور  زمان قابل بررسی و رفع  خواهد بود.