فتحی: چندمین بار است که چوب داوری را می‌خوریم

گروه ورزشی الف،   3980704169 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: برای چندمین بار است که در این هفته چوب داوری را می‌خوریم.

به گزارش فارس، امیرحسین فتحی بعد از تساوی دو بر دو استقلال مقابل ذوب‌آهن گفت: صحنه گل را بعد از مسابقات دیدم و صد در صد آفساید بود که باعث شد دو امتیاز حساس را از دست بدهیم. سرمربی تیم زحمت می‌کشد اما برای چندمین بازی است که چوب داوری را  می‌خوریم.

وی ادامه داد: به هواداران استقلال حق می‌دهم چرا که در سرما و گرما تیم را حمایت می‌کنند اما نتیجه نمی‌گیریم. به بازی با نفت مسجدسلیمان نگاه کنید. در بازی با پرسپولیس بیرانوند چند قدم جلو آمد و پنالتی را گرفت. فقط می‌توانم بگویم امسال به خاطر داوری‌هامتاسف هستم.

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: انصافا بازی‌های خوبی را انجام می‌دهیم. چند بازی شانس با ما همراه نبود و در چند دیدار هم طبق گفته کارشناسان داوری چوب اشتباهات داوری را خوردیم. کادر فنی تلاشش را کرده و جایگاه ما اینجای جدول نیست. حداقل باید 9 امتیاز داشته باشیم و بالای جدول بودیم.

فتحی در مورد عملکرد ضعیف دروازه‌بان این تیم و اینکه به نظر می رسد مشکل دارد، گفت: هنوز فرصت نکردم فیلم آنالیز دقیق دروازه‌بانی را بررسی کنم. دروازه‌بانی پست حساس و تخصصی است. مشکل این است که اگر 10 بازیکن اشتباه کنند قابل جبران است اما اگر دروازه‌بان اشتباه کند غیرقابل جبران است اما مطمئن باشید کادر فنی حواسش به همه چیز است.

به گزارش فارس، فتحی مدیر عامل استقلال در حاشیه مصاحبه درگیری را با یکی از خبرنگاران داشت.