حسینی: بیرانوند قضیه را برعکس متوجه شده بود

گروه ورزشی الف،   3980704151

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: دروازه‌بان پرسپولیس در یک صحنه شاید قضیه را برعکس متوجه شده بود.

به گزارش فارس، سیدمحمدحسینی پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: بازی سنگینی بود همه از دیدن این مسابقه لذت بردند هم درگیری داشت و هم گل. ما هم شایسته برد بودیم و پیروز شدیم. 

وی در مورد حاشیه‌های زیاد این مسابقه گفت: در مسابقات قبل دو تیم اتفاقات ناگواری افتاده بود اما امروز بازی هم نظم خوبی داشت هم به قول شما حاشیه کمتری داشت و مردم از دیدن بازی لذت بردند. تماشاگران پرسپولیس هم بعد از باخت تیم‌شان را تشویق کردند. ما در اینجا حضور داریم تا فوتبال بازی کنیم و همه از آن لذت ببرند منهای اینکه چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد.

حسینی در مورد اینکه سپاهان به صدر جدول رسیده است، گفت: ما بازی به بازی جلو می‌رویم. فقط چشم‌مان به بازی آینده است. 

مدافع سپاهان در مورد شعارهایی که علیه قلعه‌نویی سر داده شد و این مربی هم به دلیل ناراحتی به نشست خبری نیامد، اظهار داشت: قطعاً قلعه‌نویی خودش در این مورد صحبت می‌کند اما او یکی از پاک‌ترین مربیانی است که تاکنون دیده‌ام. بسیار مربی با شخصیتی است. هرگز به بازیکنان نمی‌گوید که وقت تلف کنید یا به کسی بی‌احترامی نمی‌کند. در حق او بی‌انصافی می‌کنند.

وی در مورد اعتراض‌های بیرانوند اظهار داشت: فکر می‌کنم بر سر مسئله آوانتاژ داور بیرانوند معترض بود. ظاهراً وقتی مالکیت توپ عوض می‌شود در قانون جدید آوانتاژ باید بازی متوقف شود شاید بیرانوند قضیه را برعکس متوجه شده بود. توپ به بازیکن ما نخورده بود که بخواهد مالکیت توپ عوض شود. اتفاق خاصی در آن صحنه رخ نداد.