ترافیک نیمه سنگین در هراز و فیروزکوه

گروه اجتماعی الف،   3980704135

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از محورهای هراز و فیروزکوه نیمه سنگین و پر حجم در جریان است و با نزدیک شدن به پایان روز بر بار ترافیکی این محور ها افزوده می شود.

علی سلیمانی جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در گفت‌وگو با فارس در پردیس در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز و فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز به سمت مازندران نیمه سنگین و پرحجم است و پیش‌بینی می‌شود تا ساعات آینده بر بار ترافیکی این محور افزوده شود.

وی با بیان اینکه ممنوعیت و محدودیت تردد کامیون و کامیونت به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا بامداد روز شنبه در محور هراز ادامه خواهد داشت، گفت: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور فیروزکوه به سمت شمال کشور نیمه سنگین و پر حجم است و به دلیل عبور خودرو ها برای رسیدن به هراز و فیروزکوه در مسیر آزادراه تهران-پردیس و قبل از پل رودخانه جاجرود بار ترافیکی سنگین تری را نسبت به نقاط دیگر محور شاهد هستیم.

سلیمانی ضمن بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین اما روان در جریان است و خودروها به دلیل گنجایش بالای عبور خودروها از این محورها مشکلی در خصوص عبور و مرور ندارند.

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ضمن تاکید بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان، اذعان کرد: هم وطنان با رعایت مدیریت زمان سفر، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله مناسب نسبت به خودروهای جلویی، و همچنین استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنانمان رقم بزنند.