آیت‌‌الله جنتی:‌ مسئولین کشور درباره بیکاری و انباشت سرمایه‌ در بانک‌ها پاسخ دهند

گروه جهان الف،   3980704059 ۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: علما و خبرگان باید در صف اول دفاع از ولایت باشند و مواضع سیاسی و اجتماعی رهبر معظم انقلاب را به همه مردم بیان کنند.

آیت‌‌الله جنتی:‌ مسئولین کشور درباره بیکاری و انباشت سرمایه‌ در بانک‌ها پاسخ دهند

به گزارش فارس، آیت الله احمد جنتی صبح امروز در آیین تجدید میثاق خبرگان ملت با آرمان‌های امام راحل ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) اظهار داشت: خداوند متعال را شکر می‌کنم که توفیق پیدا کردیم به زیارت قبر امام(ره) نائل شویم و یکی از برکات اجلاس همین است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اوضاع کشورمان روز به روز بهتر می‌شود، افزود: دو حرکت نظامی پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی دید دیگران را به ما عوض کرد و نگاه عزت، قدرت و عظمت به حکومت اسلامی بخشید.

وی افزود: حضرت امام (ره) رحلت فرمود و ما از وجودش محروم شدیم اما امام خامنه‌ای و حکومت نظام اسلامی دو یادگار امام راحل هستند.

جنتی ادامه داد: همه باید در حفظ این دو امانت مهم که برای انقلاب همچون ثقلین هستند تلاش کنیم و اگر به این امانات توجه نشود گمراه می‌شویم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر از مسئله رهبری غفلت کنیم همان اتفاق می‌افتد که برای امام علی(ع) افتاد، اسلام تا قیامت باقی است و مسلمین ولی امر می‌خواهند.

جنتی بیان کرد: اطاعت از ولی امر واجب است زیرا ما را از ذلالت نجات می‌دهد همانگونه که امام خامنه‌ای در مقابله با تهدیدها و توطئه‌های دشمن همواره راهنمایی و هدایت کردند.

وی با بیان اینکه وظیفه خبرگان این است که از ولایت دفاع کند و مواضع ولایت را کاملا رعایت کند، گفت: این وظیفه همه شیعیان است ولی اولویت با علما و خبرگان است و ما باید در صف اول باشیم و مواضع سیاسی و اجتماعی رهبر معظم انقلاب را به همه مردم بیان کنیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: مقاومت درس آموزنده‌ای است که همیشه حق را حفظ می‌کند و اگر مقاومت ضعیف باشد حق ضعیف می‌شود.

وی ادامه داد: ما باید به مواضع مقام معظم رهبری پایبند باشیم، بدانیم نسبت به دشمن چه موضعی دارند و بیانات ایشان را به مردم منتقل کنیم.

رئیس مجلس خبرگان با بیان اینکه مقاومت هزینه دارد، تصریح کرد: مقاوم ترین مقاومان و مظلوم ترین مظلومان امام علی(ع) است که خودش، حضرت زهرا(س) و فرزندانش هزینه مقاومت را دادند و واقعه کربلا و شهدای کربلا و اتفاقاتی که برای ائمه(ع) رخ داد همه هزینه‌های مقاومت هستند.

مسئولین کشور درباره انباشت سرمایه‌ها در بانک‌ها پاسخ دهند

جنتی گفت: خبرگان باید از مقامات و مسئولین کشور بخواهد که مواضع رهبری را در همه امور رعایت کنند و درخصوص رونق تولید، بیکاری و اینکه چرا سرمایه ها در بانک‌ها انباشته می‌شود، پاسخ دهند.

وی گفت: شهدا و جانبازان دفاع مقدس هزینه های مقاومت هستند که بازده آن برکات الهی، رحمت الهی و فضل الهی است.

رئیس مجلس خبرگان با تاکید براینکه نظام اسلامی باید محفوظ بماند و خدشه‌ای بر آن وارد نشود، گفت: افرادی هستند که چشم دیدن نظام جمهوری اسلامی را ندارند، افکار سکولار دارند و با صراحت تلاش می‌کنند که این نظام را تضعیف کنند.