آیت الله خاتمی: مقاومت تنها راه برون رفت از مشکلات است

گروه سیاسی الف،   3980703173

سخنگوی هیئت رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: مقاومت تنها راه برون رفت از مشکلات است و با مذاکره آبی گرم نخواهد شد.

به گزارش مهر، آیت الله احمد خاتمی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران با اشاره به مطالب مطرح شده در اجلاس اظهارداشت: سخنان آقای رئیسی و آقای طائب هردو جذاب بود، ایشان معتقد بودند که باید با جدیت با فساد مقابله کرد، آمار هم نشان می دهد که مردم از مقابله با فساد امیدوار شده اند.

وی با اشاره به سخنان حجت الاسلام طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه گفت: ایشان مطالب بسیار مفیدی را مطرح کردند و گفتند که دشمنان انقلاب اسلامی تلاش بسیاری را برای نفوذ دارند.

ایت الله خاتمی گفت: دوسخنران این اجلاسیه و همه اعضای مجلس خبرگان رهبری بر این مهم تاکید داشتند که مقاومت تنها راه برون رفت از مشکلات  است و با مذاکره آبی گرم نخواهد شد، آمریکایی ها که به خوبی خود را نشان دادند و در شرایطی که رئیس جمهور در سازمان ملل است کشور ما را تحریم می کنند.

 وی ادامه داد: اروپایی ها هم قابل اعتماد نیستند و سرو ته یک کرباس هستند. پس ما باید همان راهکار صبوری و مقاومت را پیشه کنیم که در قرآن هم بر آن تاکید شده است.

وی درباره اصلاح قانون انتخابات خبرگان نیز گفت: اصلاح قانون انتخابات بندهای زیادی دارد که در این اجلاس هم به آن رسیدگی شد ولی به جایی نرسید. ما باید تدبیری بیندشیم که هر دو روز را در یک اجلاسیه به این موضوع اختصاص دهیم.