آیت الله جنتی: رهبر انقلاب، قاطعانه در مقابل آمریکا ایستاده اند

گروه سیاسی الف،   3980703001

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبر انقلاب اسلامی قاطعانه در مقابل آمریکا ایستاده اند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت الله جنتی اظهارداشت: وظیفه ماست مطالبی که ایشان می فرمایند که مطالب سرنوشت سازی است برای مردم تشریح کنیم تا شبهاتی که در این باره هست و حرف های نامربوطی زده می شود رفع شود.

وی گفت: ایشان قاطعانه در مقابل آمریکا، رژیم صهیونیستی و سعودی ایستاده اند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: ضربه هایی که دشمنان در عراق، سوریه، فلسطین و یمن می خورند بی اثر نیست.

آیت الله جنتی گفت: دشمنان می فهمند که رهبر معظم انقلاب اسلامی منافع انها را به خطر می اندازد اینها را باید به مردم گفت و تشریح کرد و افکار معظم له را در بین مردم منتشر کرد.

وی افزود: افزون بر اینکه صدا وسیما، رسانه ها و نشریات این مطالب را منتشر می کنند باید مردم از زبان ما هم این مطالب را بشنوند.

رئیس مجلس خبرنگان رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در درس خارج فقه قاطعانه فرمودند هیچ کس حق ندارد و نباید با دشمن مذاکره کند و این موجب شد کسانی که احتمال بود پشت پرده حرف هایی بزنند یا قراردادی ببندند یا محبتی بکنند و چراغ سبزی به آنها نشان دهند قطع امید کنند.

آیت الله جنتی گفت: ناظران ما نظارت می کنند که کسی از سیاست های رهبری تخطی و خلاف آن عمل نکند.

وی با بیان اینکه عده ای باور نکرده اند که آمریکا دشمن ماست افزود: باید به دیده دشمن به آمریکا نگاه شود نه با دیده دوست یا بی طرف و باید باور شود آمریکا دشمن ماست.

رئیس مجلس خبرنگان رهبری گفت: به دلایلی نمی توانم شبهه هایی را که برای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح می شود بیان کنم اما اینکه مشکلاتی ایجاد می شود برخی کارها پیش نرفته و وضع معیشتی و اقتصادی مردم اینگونه است اینها کار قوه مجریه است که به فقرا و بیکاران برسد و تولید را رونق دهد.

آیت الله جنتی افزود: رهبر معظم انقلاب درباره رونق تولید بسیار صحبت کرده اند و وظیفه قوه مجریه است که رونق تولید ایجاد کند مجلس شورای اسلامی وظیفه قانون گذاری دارد و قوه قضاییه هم که مسئول قضاوت است.

وی گفت: کسی که دست اندرکار است و اگر بخواهد می تواند کار کند قوه مجریه است زیرا امکانات مالی و منابع انسانی کشور کم نیست و دولت باید نقدینگی کشور را به سمت تولید سوق دهد.