سرلشکر سلامی: بدون تردید دفاع مقدس قطعه جاودانی از تاریخ اسلام و ایران است

گروه سیاسی الف،   3980702187

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بدون تردید دفاع مقدس قطعه جاودانی از تاریخ اسلام و ایران است که متوقف نمی شود.

به گزارش مهر، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سی و دومین محفل انس پیشکسوتان جهاد و شهادت که در مسجد ولی عصر (عج) تهران برگزار شد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهارداشت: بدون تردید دفاع مقدس قطعه جاودانی از تاریخ اسلام و ایران است که متوقف نمی شود.

وی برخی از لحظات را برای جوامع بشر حیاتی دانست و گفت: برخی لحظات تندیس زنده و فشرده هویت یک ملت و عزت بخش هستند، حقیقتی زنده و جاوید هستند. دفاع مقدس یک منظره ای از عاشورا بود.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه بدون دفاع مقدس نمی توان انقلاب اسلامی را تصویر کرد، افزود: مطالعه تاریخ برای ملت ها ضروری ست، هیچ جامعه ای به خودی خود معتبر نمی شود و به کمال نمی رسد ، ما نه تنها نیازمند عزت و افتخار بلکه نیازمند منبع تولید عزت، افتخار و کرامت هستیم و دفاع مقدس منبع پایان ناپذیر قدرت و عزت است.

وی ادامه داد: در دفاع مقدس نمی شد تنها با قدرت جنگید، به همین دلیل است که برخی کشور های عظیم فرو پاشید؛ مانند امپراطوری ها.