تساوی یک نیمه‌ای در دربی با پنالتی از دست رفته استقلال

گروه ورزشی الف،   3980631140

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر و در نودمین دربی پایتخت با تساوی به پایان رسید.

تساوی یک نیمه‌ای در دربی با پنالتی از دست رفته استقلال

به گزارش تسنیم، دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و نودمین مصاف تاریخ دو تیم در دربی پایتخت، از ساعت 16 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد که نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، وریا غفوری، محمد دانشگر، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، میلیچ، علی کریمی، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، آرش رضاوند و مرتضی تبریزی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، محمد انصاری، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور و جونیور براندائو.

داور: موعود بنیادی‌فر

دقیقه 6: مسعود ریگی از راهی دور اقدام به شوتزنی کرد که توپ او در چارچوب بود، اما علیرضا بیرانوند موفق به مهار این موقعیت شد.

دقیقه 10: پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ارسال مهدی ترابی به داخل محوطه جریمه ابتدا با ضربه سر ناقص نوراللهی همراه شد. توپ سپس به تیر دوم رفت که جونیور در محاصره مدافعان استقلال نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند.

دقیقه 23: پاس در عمق وحید امیری پشت مدافعان استقلال در حالی که می‌توانست به موقعیتی خطرناک برای پرسپولیس تبدیل شود، توسط حسینی دفع شد.

دقیقه 23: علی علیپور از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی به سمت دروازه استقلال کرد، هرچند شوت او راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 26: موعود بنیادی‌فر با اعلام خطای شجاع خلیل‌زاده روی داریوش شجاعیان، برای استقلال پنالتی اعلام کرد.

دقیقه 28: علی کریمی پشت ضربه پنالتی ایستاد که علیرضا بیرانوند موفق به مهار ضربه او شد.

دقیقه 30: علی کریمی با خطایی که روی مهدی ترابی انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 42: درگیری مرتضی تبریزی و محمدحسین کنعانی‌زادگان، داور مسابقه را مجاب کرد تا هر دو بازیکن را با کارت زرد جریمه کند.