یک مقام سپاه: تهدیدات دشمن در حد توئیت است

گروه سیاسی الف،   3980631128

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران ضمن اشاره به اینکه تهدیدات دشمن در حد بیانیه، سخنان سخیف و توئیت خلاصه شده است، گفت: معادله موازنه قدرت با مقاومت به نفع نظام اسلامی تغییر خواهد کرد.

یک مقام سپاه: تهدیدات دشمن در حد توئیت است

به گزارش فارس، سرهنگ پاسدار علیرضا حیدرنیا جانشین فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان قدس به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس، اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور حماسه‌های بی‌بدیل فرزندان این مرز و بوم و خاطره جوانمردان غیوری است که شیران روز و زاهدان شب بودند.

وی افزود: دفاع مقدس تاریخ گهربار ۸ سال ایثار بود که در سایه رهبری داعیانه امام خمینی(ره) با وحدت و همدلی همه مردم و مسوولان اراده آهنین خود را بر دشمنان دیکته کردند و دفاع مقدس حاوی پیام استقلال، عزت و غرور یک ملت بود.

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) بیان کرد: دفاع مقدس بستر شکوفایی دستاوردهای عظیم انقلاب در تمامی عرصه‌ها و فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از حماسه عاشورا بود و اگر این تکیه‌گاه نبود ما یارای چنین مقاومت شکوهمندی را نداشتیم.

حیدرنیا گفت: دفاع مقدس جنگ ابرقدرت‌های دنیا با ایران اسلامی بود و جوانان ما با بنیه‌ی ناچیز تسلیحاتی، تمام دشمنان را به خاک ذلت نشاندند و آزمون تسلیم ناپذیری در برابر دشمنان بود.

وی ادامه داد: دفاع مقدس به ما یاد داد که در مقابل مستکبرین دنیا باید روحیه مقاومت و ایستادگی را داشته باشیم که جامعه و مسوولان در این برهه زمانی به شدت به آن نیاز دارند و امروز استکبار و ایادی آن‌ها در منطقه درپی توطئه علیه انقلاب اسلامی هستند.

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران خاطرنشان کرد: مقاومت موازنه قدرت را به نفع نظام اسلامی تغییر خواهد داد و امروز تهدیدات دشمن در حد بیانیه، سخنان سخیف و توییت خلاصه شده است و امروز نیروهای مسلح دست هر متجاوز به کیان و ناموس انقلاب را قطع خواهند کرد و تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی جامعه بازگشت به روحیه جهادی و تفکر دفاع مقدس است.