وزیر راه: ۱۲۰ نقطه حادثه خیز در کشور اصلاح شد

گروه اقتصادی الف،   3980631110

وزیر راه و شهرسازی گفت: از ۲۴۱ نقطه حادثه خیز اعلام شده توسط پلیس راهور کشور، اصلاح ۱۲۰ نقطه به پایان رسیده است.

وزیر راه: ۱۲۰ نقطه حادثه خیز در کشور اصلاح شد

به گزارش الف به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، محمد اسلامی در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی استان اصفهان اظهار داشت" مهمترین دغدغه وزارت راه و شهرسازی داشتن جاده های استاندارد است تا مردم بتوانند سفرهای ایمن داشته باشند.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی های متمرکزی برای نیل به این هدف صورت گرفته است، اضافه کرد: اصلاح  ۱۲۰ نقطه حادثه خیز انجام شده و اصلاح ۶۷ نقطه نیز در دستور کار قرار دارد.

وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: تعدادی از پروژه هایی که امروز افتتاح شد نیز در راستای اصلاح نقاط حادثه خیز بوده اند.

وی ابراز داشت: طرح توسعه و بهسازی دو هزار کیلومتر راه  وستایی در سراسر کشور تا پایان سال از جمله اقدامات وزارت راه و شهرسازی در راستای ارتقای ایمنی راه های کشور به شمار می آید.

اسلامی با اشاره به لزوم بهسازی راه های اصلی، بزرگراه ها، آزادراه ها و راه های فرعی در کشور گفت: با استفاده از سیستم مانیتورینگ متمرکز و مستندسازی وضعیت راه های کشور، متناسب با منابع مالی، وضعیت خرابی روکش محورهای اصلی و فرعی اولویت گذاری شده و اصلاح آن در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است بازدید از فرودگاه اصفهان، آزادراه شرق اصفهان، ذوب آهن، بازدید از ورودی شهر فلاورجان، آغاز عملیات اجرایی ۵۲۹ واحد مسکن مهر و افتتاح چند پروژه عمرانی در شهرهای مختلف استان اصفهان از مهمترین برنامه های سفر دو روزه وزیر راه و شهرسازی بود.