سلحشوری: ماساژوری که می‌گویند برادرزاده‌ من نیست/ این موضوع سازمان‌یافته است/ خدا جای حق نشسته

گروه سیاسی الف،   3980630133

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: بنده دو برادر دارم که از هر کدام یک برادرزاده دارم، که یکی از آنها ۴ ساله است و دیگری ۲۰ ساله و دانشجو است و اکنون هم هر دو در خانه پدری خود در اهواز هستند. به نظر می‌رسد که این موضوع سازمان‌یافته باشد. بنده در این خصوص توئیتی منتشر کرد و طی آن اعلام کردم که این موضوع از اساس کذب است.

سلحشوری: ماساژوری که می‌گویند برادرزاده‌ من نیست/ این موضوع سازمان‌یافته است/ خدا جای حق نشسته

پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: سه روز گذشته بود که یک مرتبه ادعایی مطرح شد که سرکرده و استاد ماساژور مختلط که خدمات جنسی ارائه می‌داد را گرفته‌اند و این فرد برادرزاده بنده بوده است و این اخبار در گروه‌ها و فضای مجازی و کانال‌ها پخش شد.

وی افزود: بنده در درجه اول گفتم اینکه خیلی واضح و مسخره است که چه لزومی دارد که بنده در چنین چیز مسخره‌ای ورود کنم اما برخی دوستان گفتند شاید افکار عمومی مانند شما فکر نکنند و باید تنویر افکار عمومی را داشته باشید که پس از آن بنده توئیتی زدم. 

عضو فراکسیون امید مجلس در همین رابطه خاطرنشان کرد: بنده دو برادر دارم که از هر کدام یک برادرزاده دارم که یکی از آنها 4 ساله است و دیگری 20 ساله است و دانشجو است و اکنون هم هر دو در خانه پدری خود در اهواز هستند.

سلحشوری در پاسخ به این سؤال که آیا برادرزاده شما که 20 سال است که مشغول به کاری است که این شبهه را برای تشابه اسمی بخواهد به وجود آورد،‌گفت: اتفاقاً همه دوستان و اطرافیان و نمایندگان اصلاح‌طلب و اصولگرا از من سؤال کردند اما از آنجایی که اینها حتی اسمی از آن استاد ماساژ منتشر نکردند پس آیا نباید اسمی از این شخص منتشر شود که بدانیم او کیست.

وی در پاسخ به این سؤال که ممکن است تشابه فامیلی این دیدگاه را ایجاد کرده باشد،‌گفت: شخصی که این مطلب را منتشر کرده است باید نام و مشخصاتی از این فرد ارائه می‌کرد؛ شما دیده‌اید هر اتفاقی افتاده اسم را عنوان می‌کنند و نمی‌گویند فلانی برادرزاده سلحشوری بوده است.

عضو فراکسیون امید مجلس ادامه داد: البته به نظر می‌رسد که این موضوع سازمان‌یافته باشد. بنده در این خصوص توئیتی منتشر کرد و طی آن اعلام کردم که این موضوع از اساس کذب است و بچه‌های برادر من این افراد هستند و این ویژگی‌ها را دارند.

سلحشوری در بخش دیگری از سخنانش گفت: همگان می‌دانند که برادر من جانباز دفاع مقدس است و از ابتدا تا انتهای جنگ هم در جنگ حضور داشته است. زمانی که فرمان امام (ره) برای خاتمه جنگ صادر شد ایشان هم به خانه برگشت و مجروح شده است و ایشان کسی است که از افراد شناخته شده در اهواز و در موضوع جبهه و جنگ است بنابراین از این منظر این موضوع مرا ناراحت کرد که افکار عمومی که ما را می‌شناختند را هم نگران کرده است. 

وی در ادامه بیان کرد: دوستان هم‌جبهه برادرم هم پیام‌هایی فرستاده و جواب این افراد را داده‌اند و حتی برای بنده هم پیامک‌هایی آمده است که حلال کنید و ما نمی‌دانستیم موضوع چیست و ما این را در گروه‌ها پخش کردیم. همگان من را می‌شناسند و بنده چیزی را به دل نمی‌گیرم به ویژه اینکه کسی ناآگاهانه این کار را کرده باشد همه ما باید دقت‌مان را بیشتر کنیم به خصوص همکاران من نباید در چنین دامی می‌افتادند آنها می‌دانند که من فردی معتقد هستم و خانواده بنده نیز دیدگاه عقیدتی بنده را دارند. 

عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به انتشار اخبار منتسب به برادرزاده وی از سوی برخی نمایندگان را مطرح کرد و گفت: یکی از این نمایندگان وزیر اسبق علوم بوده که از وزارتخانه‌های آموزشی و فرهنگی کشور است و دیگری نیز یک روحانی سید است من دلم برای آن سید بودن و لباس ایشان می‌سوزد. من می‌دانم که علمای ما اساساً این گونه نیستند اما اینکه ایشان این گونه ورود کرد جای ناراحتی بود و البته شکایت دارد.

وی همچنین بیان کرد: دوستانی که این کار را کردند تاکنون شکایتی نکرده اما دیدیم که هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان هم گفت حق شکایت بنده از این بابت محفوظ است.

سلحشوری همچنین یادآور شد: اساساً نگرانی من بر این است که بسیاری از اصولگرایان ما افراد متدین، معتقد و در کار سیاسی وارد بوده و اعتقاد به کارشان دارند یعنی روش‌های مخرب را به کار نمی‌گیرند اما معلوم نیست آبشخور این مسأله از کجا بوده است که به این گونه به یکباره با همراهی در فضای مجازی این را شروع به پر کردن کردند و متأسفانه همکاران ما هم حمایت کردند و باشگاه خبرنگاران و صدا و سیما که اساساً با من مشکل داشتند نیز اقدام به انتشار این خبر و بزرگنمایی کردند.

عضو فراکسیون امید مجلس در خاتمه عنوان کرد: خدای جای حق نشسته است و شما دیدید عده‌ای بابت حرفشان عذرخواهی کرده‌اند و فضای کلی عمومی کشور به این سمت رفت که همه تأسف خوردند از اینکه چرا اخلاق در کشور ما این گونه ذبح می‌شود.