پرسپولیس فرمول پیروزی را مقابل استقلال تغییر می دهد؟

گروه ورزشی الف،   3980629028

کادرفنی پرسپولیس برای پیروزی مقابل استقلال‌تهران دو راه بیشتر ندارد؛ اصرار به تاکتیک قبلی یا ایجاد شگفتی برای برد مقابل استراماچونی!

به گزارش مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی موفق به کسب پیروزی یک بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان در هفته سوم رقابت های لیگ برتر شد که استراتژی این تیم برای به دست آوردن سه امتیاز کاملا تغییر کرده بود.

پرسپولیس در نیمه نخست این دیدار سعی داشت با حملات پردامنه خود به گل برسد تا بتواند با کسب پیروزی به دیدار با رقیب سنتی خود استقلال تهران برسد.

هدفی که سرخ ها با تک گل محمدحسین کنعانی زادگان در دقیقه ۵۷ رسیدند اما کالدرون برای رسیدن به همین گل که از راه دور به ثمر رسید مجبور شد سیستم بازی تیمش را در نیمه دوم بطور کامل تغییر دهد.

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس که سعی داشت در نیمه اول بیشتر از عمق دفاع نفت آبادان، مهاجمان خود را صاحب موقعیت گل کند در نیمه دوم تغییر تاکتیک داد تا با ارسال از کناره ها و سرعت ترابی و وحید امیری بتواند فشار بیشتری روی دروازه برزیلی های ایران ایجاد کند.

تغییر تاکتیکی که جواب هم داد تا پرسپولیس با کسب پیروزی مقابل نفت آبادان آماده دیدار حساس و نبرد سنتی خود با استقلال تهران شود.

حال باید دید کادر فنی پرسپولیس که در چند روز گذشته آنالیز ویژه ای از حریف آبی پوش خود داشته چه تاکتیکی را برای کسب نتیجه مقابل شاگردان آندره استراماچونی در نظر می گیرد.

پرسپولیس بر خلاف استقلال تهران هیچ محروم و مصدومی ندارد تا دست کالدرون برای ایجاد استراتژی تیمی مورد نظرش باز باشد.

کالدرون همچنان تمایل به انجام بازی ترکیبی و حرکت توپ بر روی زمین دارد اما این روش در سه بازی گذشته سرخ ها تنها در بازی نخست این تیم مقابل پارس جنوبی ثمر بخش بود اما در بازی با تراکتور منجر به شکست و در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان محکوم به تغییر تاکتیک شد.

پرسپولیس در حالی یکشنبه هفته آینده مقابل استقلال تهران بازی می کند که تمرینات این تیم تا بازی با استقلال تهران پشت درهای بسته برگزار خواهد شد تا کسی نتواند از شگفتی احتمالی سرخ ها با کالدرون در بازی با آبی های پایتخت اطلاع داشته باشد.