تقدیر «موسسه دیده‌بان شفافیت همدان» از آیت‌الله رئیسی

گروه سیاسی الف،   3980628144

دفتر موسسه دیده‌بان شفافیت و عدالت استان همدان طی بیانیه‌ای از توجه ریاست قوه قضاییه در بررسی مطالبات مردمی درباره ضرورت‌های استان همدان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش فارس از همدان، دفتر موسسه دیده‌بان شفافیت و عدالت استان همدان طی بیانیه‌ای از توجه و عنایت آیت‌الله رئیسی ریاست قوه قضاییه در بررسی مطالبات مردمی درباره مسائل و مشکلات و ضرورت‌های استان همدان تقدیر و تشکر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

دستگاه قضا در چشم مردم باید در «انتصابات، احکام، گفتار و رفتار» دارای «حکمت» باشد.                                                                                                                                                                                                                                   رهبر معظم انقلاب اسلامی

در شرایطی که ملت عزیز ایران اسلامی از یک سو با توطئه‌ها و فشارهای سنگین دشمنان خارجی و اذناب داخلی آن‌ها و از سوی دیگر با سهل‌انگاری و تقصیر برخی از مسوولان و مدیران اجرایی و غیر اجرایی روبرو هستند و بار سنگین مشکلات عدیده‌ای نظیر گسترش دامنه نفوذ بیگانگان در برخی مجاری و مصادر امور و نیز فشارهای ناشی از تحریم ، تورم و گرانی‌های افسار گسیخته را به احترام نظام اسلامی و ارزش‌های دینی – انقلابی تحمل می‌کنند، متاسفانه شاهد فساد در برخی بخش‌های اداری، اقتصادی و حتی نظارتی هستیم.

در چنین شرایطی نقطه اتکای مردم وفادار به انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل و شهیدان گرانقدر، راهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و چشم امید دوختن به تصمیمات و اقدامات عادلانه و انقلابی دستگاه قضایی است.

توصیه‌ها و مطالبات مقام معظم رهبری نیز عمدتا متوجه مسوولان در بخش‌های اجرایی، تقنینی و قضایی است که متاسفانه در اوضاع و احوال کنونی امید چندانی به اعمال نظارت انقلابی مجلس و یا مجاهدت جدی دولت برای حل مشکلات مردم و سامان دادن به امور و اجرای عدالت مد نظر امام و رهبری و در شأن مردم متدین نیست و همه نگاه‌های امیدوار متوجه دستگاه قضایی است.

مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان همواره در صحنه‌های مختلف دینی و انقلابی حضور موثری داشته‌اند و به همین جهت انتظار و توقع دارند مسوولان و خدمتگزاران آن‌ها نیز در همین تراز نسبت به اصول، مبانی و احکام دینی آشنا و پایبند باشند.

در مقاطع مختلف و اتفاقات گوناگون ثابت شده که در استان همدان به دلیل حساسیت و توجه بالای مردم، مسائلی همچون اشرافی‌گری و یا کوتاهی در ایفای مسئولیت‌های قانونی به‌ویژه در حوزه برخورد با مفاسد اداری و اقتصادی قابل تحمل نبوده و نیست. انشاء‌الله با اهتمام هر چه بیشتر مسوولان و استمرار مجاهدت‌های مردمی این روحیه همچنان ساری و جاری خواهد ماند و به لطف خدا در سایر موضوعات و حتی نقاط دیگر میهن اسلامی بسط و گسترش خواهد یافت.

بدون شک دقت و توجه در نحوه رفتار مدیران قبلی و ارزیابی مردم از عملکرد آن‌ها و نیز سرنوشت و نتیجه حاصله می‌تواند به‌ عنوان چراغ راه مسئولان و خدمتگزاران بعدی باشد.

اعضای موسسه دیده‌بان شفافیت و عدالت استان همدان از توجه و عنایت حضرت آیت‌الله رئیسی ریاست قوه قضاییه در بررسی مطالبات مردمی درباره مسائل و مشکلات و ضرورت‌های استان تقدیر و تشکر به‌ عمل می‌آورد.

ضمن ابراز مسرت از انتصاب جناب آقای عدالت‌خواه، امید است ایشان در پاسخگویی به مطالبات عدالت‌خواهانه مردم متدین و انقلابی استان و نیز اجرای هرچه دقیق‌تر برنامه‌های ریاست قوه قضائیه و عمل به فرامین مقام معظم رهبری و در اجرای هر چه بهتر رسالت قانونی خویش در مبارزه با ظلم، فساد و تبعیض به‌منظور تحقق عدالت بیش از پیش موفق باشند.

دفتر موسسه دیده‌بان شفافیت و عدالت استان همدان وظیفه ملی و دینی خویش می‌داند در پیگیری مطالبات مردمی و فرمایشات مقام معظم رهبری همچنان محکم و مصمم در صحنه عمل حضور داشته و در همین راستا یاری‌گر بی‌منت مدیران و مسوولان دلسوز باشد.

                                                                                              ان‌شاءالله