تقدیر «موسسه دیده‌بان شفافیت همدان» از آیت‌الله رئیسی

گروه سیاسی الف،   3980628144

دفتر موسسه دیده‌بان شفافیت و عدالت استان همدان طی بیانیه‌ای از توجه ریاست قوه قضاییه در بررسی مطالبات مردمی درباره ضرورت‌های استان همدان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش فارس از همدان، دفتر موسسه دیده‌بان شفافیت و عدالت استان همدان طی بیانیه‌ای از توجه و عنایت آیت‌الله رئیسی ریاست قوه قضاییه در بررسی مطالبات مردمی درباره مسائل و مشکلات و ضرورت‌های استان همدان تقدیر و تشکر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

دستگاه قضا در چشم مردم باید در «انتصابات، احکام، گفتار و رفتار» دارای «حکمت» باشد.                                                                                                                                                                                                                                   رهبر معظم انقلاب اسلامی

در شرایطی که ملت عزیز ایران اسلامی از یک سو با توطئه‌ها و فشارهای سنگین دشمنان خارجی و اذناب داخلی آن‌ها و از سوی دیگر با سهل‌انگاری و تقصیر برخی از مسوولان و مدیران اجرایی و غیر اجرایی روبرو هستند و بار سنگین مشکلات عدیده‌ای نظیر گسترش دامنه نفوذ بیگانگان در برخی مجاری و مصادر امور و نیز فشارهای ناشی از تحریم ، تورم و گرانی‌های افسار گسیخته را به احترام نظام اسلامی و ارزش‌های دینی – انقلابی تحمل می‌کنند، متاسفانه شاهد فساد در برخی بخش‌های اداری، اقتصادی و حتی نظارتی هستیم.

در چنین شرایطی نقطه اتکای مردم وفادار به انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل و شهیدان گرانقدر، راهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و چشم امید دوختن به تصمیمات و اقدامات عادلانه و انقلابی دستگاه قضایی است.

توصیه‌ها و مطالبات مقام معظم رهبری نیز عمدتا متوجه مسوولان در بخش‌های اجرایی، تقنینی و قضایی است که متاسفانه در اوضاع و احوال کنونی امید چندانی به اعمال نظارت انقلابی مجلس و یا مجاهدت جدی دولت برای حل مشکلات مردم و سامان دادن به امور و اجرای عدالت مد نظر امام و رهبری و در شأن مردم متدین نیست و همه نگاه‌های امیدوار متوجه دستگاه قضایی است.

مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان همواره در صحنه‌های مختلف دینی و انقلابی حضور موثری داشته‌اند و به همین جهت انتظار و توقع دارند مسوولان و خدمتگزاران آن‌ها نیز در همین تراز نسبت به اصول، مبانی و احکام دینی آشنا و پایبند باشند.

در مقاطع مختلف و اتفاقات گوناگون ثابت شده که در استان همدان به دلیل حساسیت و توجه بالای مردم، مسائلی همچون اشرافی‌گری و یا کوتاهی در ایفای مسئولیت‌های قانونی به‌ویژه در حوزه برخورد با مفاسد اداری و اقتصادی قابل تحمل نبوده و نیست. انشاء‌الله با اهتمام هر چه بیشتر مسوولان و استمرار مجاهدت‌های مردمی این روحیه همچنان ساری و جاری خواهد ماند و به لطف خدا در سایر موضوعات و حتی نقاط دیگر میهن اسلامی بسط و گسترش خواهد یافت.

بدون شک دقت و توجه در نحوه رفتار مدیران قبلی و ارزیابی مردم از عملکرد آن‌ها و نیز سرنوشت و نتیجه حاصله می‌تواند به‌ عنوان چراغ راه مسئولان و خدمتگزاران بعدی باشد.

اعضای موسسه دیده‌بان شفافیت و عدالت استان همدان از توجه و عنایت حضرت آیت‌الله رئیسی ریاست قوه قضاییه در بررسی مطالبات مردمی درباره مسائل و مشکلات و ضرورت‌های استان تقدیر و تشکر به‌ عمل می‌آورد.

ضمن ابراز مسرت از انتصاب جناب آقای عدالت‌خواه، امید است ایشان در پاسخگویی به مطالبات عدالت‌خواهانه مردم متدین و انقلابی استان و نیز اجرای هرچه دقیق‌تر برنامه‌های ریاست قوه قضائیه و عمل به فرامین مقام معظم رهبری و در اجرای هر چه بهتر رسالت قانونی خویش در مبارزه با ظلم، فساد و تبعیض به‌منظور تحقق عدالت بیش از پیش موفق باشند.

دفتر موسسه دیده‌بان شفافیت و عدالت استان همدان وظیفه ملی و دینی خویش می‌داند در پیگیری مطالبات مردمی و فرمایشات مقام معظم رهبری همچنان محکم و مصمم در صحنه عمل حضور داشته و در همین راستا یاری‌گر بی‌منت مدیران و مسوولان دلسوز باشد.

                                                                                              ان‌شاءالله

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. جلاد، به پایان سلام کن!

    4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    9. انتقام از پوتین؟

    10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

    آخرین عناوین