زنگنه: شرایط اقتصادی کشور سخت‌تر از زمان جنگ است

گروه اقتصادی الف،   3980628088 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر نفت با بیان اینکه اکنون تمام تلاش دشمنان این است که نگذارند نفت را بفروشیم و پول نفت را دریافت کنیم که همین امر شرایط را نسبت به زمان جنگ سخت‌تر کرده است، گفت: اکنون شرایطی که از نظر اقتصادی بر کشور حاکم است از زمان جنگ سخت‌تر شده به این دلیل که ما در زمان جنگ نفت را بدون هیچ محدودیتی می‌فروختیم، پول حاصل از فروش نفت در بانک‌ها می‌رفت و هر چی می‌خواستیم می‌خریدیم.

به گزارش ایسنا، امروز (پنج شنبه) بیژن زنگنه در سی‌ویکمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد سازندگی در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه اکنون وزارت جهاد کشاورزی، وزارت بهداشت و وزارت صنعت، معدن و تجارت در واردات با مشکل مواجهه هستند، افزود: اکنون مسئولان با همان روحیه‌ای کار می‌کنند که در زمان جنگ کار می‌کنند و من اسم این دوران را برای خودم آخرین نبرد گذاشته‌ام.

وزیر نفت افزود: این جنگ ما با آمریکا و رژیم صیهونیستی است. منافقین با حضورشان در کاخ سفید می‌خواهند دوباره تجدید حضور کنند که هیچ وقت به این اندازه در چهل سال بعد از انقلاب در کاخ سفید نفوذ نداشته‌اند.

وی ادامه داد:اکنون عملیات منافقین به وسیله آمریکا پشتیبانی می‌شود، نسل جوان ما نمی‌دانند اینها چه کسانی هستند در حالی که من و شما دیده‌ایم چه کارها کرده‌ و چه وطن فروشی‌هایی کرده‌اند. بنابراین این نبردی است که باید مردانه بایستیم و سخت پایداری کنیم  و قطعا خداوند هم با اتکای این تدبیری که ما در همه امور داشته باشیم یار و یاور ما است.

زنگنه در پایان با بیان اینکه اولین باری که با شما دوستان آشنا شدم ۳۰ سال داشتم در حالی که اکنون نزدیک به ۶۷ سال از سنم گذشته است، افزود:خیلی از برادرانمان در جنگ شهید شدند، خیلی‌ها بر اثر جراحات و صدمات بعد از جنگ به رحمت خدا رفتند و باقی برادرانمان در حال حاضر هستند که امیدواریم همه جزو آنهایی باشیم که به برادرانمان بپیوندیم.

گفتنی است ؛ «بیژن زنگنه» وزیر نفت، «محمود حجتی» وزیر جهاد کشاورزی، «حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی» نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، مسئولان لشگری و کشوری از چهره‌های حاضر در این مراسم هستند.