راننده اسنپ جانباز

مهرشاد منصوری، گروه تعاملی الف،   3980628017 ۲۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار
راننده اسنپ جانباز

امروز سوار اسنپ شدم و دیدم نوشته گوش راننده کم شنواست و بلند صحبت کنید و طی صحبت فهمیدم آر پی جی زن بوده و پدرش 8 سال و برادرش 3 سال اسیر صدام بودن و الان فقط ماهی 1 تومن مقرری میگرفت و البته جز کم شنوایی مشکلات دیگه ای هم داشت و  به قول خودش اسنپ هم درامدش خرج سرویس ماشینش میشه و دختر کوچکش را نتونسته بود شوهر بده چون توی تهیه جهیزیه مونده بود.

گفتم چرا سمعک نمیخری گفت یکی خریدم 4 میلیون ولی یه بار گوشم عرق کرد گذاشتم جلوی داشبرد و فهمیدم که مسافر برداشته و میگفت کمکی هم نمیشه بهشون الا کمک‌های جزیی و کم اثر. برام جالب بود کسی که سلامتیش را خالصانه فدای دفاع از وطنش کرده حتی در حد یک سمعک هم برای مسوولین ارزش نداره و از اونطرف فزرندان مسوولین و البته حاوی ژنهای مرغوب بهترین زندگی ها را در داخل و خارج دارن. زندگی که حاصل نابودی زندگی و سلامتی این عزیزان غیور و زحمتکش بوده.

من کاری به دشمنی دشمنان بیرونی ندارم ولی چیزی که مردم با گوشت و پوست حس میکنن اینه که دشمنان داخلی ده‌ها برابر این مملکت را تهدید می‌کنن و متاسفانه امید هم در مردم خیلی کم رنگ شده و همه اینها علائن هشداری هشت که اگه نادیده گرفته بشه سرنوشت خوبی در انتظار این مملکت نخواهد بود.

الف جان شما هم اگه این مطلب را مثل همیشه به ریسایکل بین سرازیر میکنی بکن ولی حداقل قبلش این را به گوش مسئولی برسون بلکه معجزه ای شد و تاثیری گذاشت.