استاندار مرکزی: خواسته‌های کارگران هپکو به حق است

گروه اجتماعی الف،   3980626108 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

استاندار مرکزی گفت: مسئولان برای گره‌گشایی و حل مشکلات کارخانه هپکو در کنار کارگران هستند و از هیچ کوششی دریغ ندارند.

استاندار مرکزی: خواسته‌های کارگران هپکو به حق است

به گزارش برنا، سید علی آقازاده در جمع کارگران هپکو، افزود: بیشتر مطالبات و خواسته‌های کارگران هپکو به حق است؛ اما این خواسته‌ها باید از مسیر قانونی پیگیری شود و مسئولان استان با برخی رفتارهایی که موجب سلب امنیت می‌شود، مخالف هستند.

وی ادامه داد:  قرارداد ۴۰ دستگاه گریدر روز گذشته برای کارسازی در شرکت هپکو اراک پیگیری شده و اجرایی شدن آن در دستور کار مسئولان استان قرار دارد.

استاندار مرکزی بیان کرد: حلقه مدیریت ارشد استان در پیگیری مطالبات کارگران شرکت هپکو از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند و  انتظار است که کارگران از انجام اقدام‌هایی که به امنیت عمومی خدشه وارد می‌کند خودداری کنند.

آقازاده ادامه داد: شرکت هپکو جولانگاه بهره‌برداری‌های سیاسی نیست و این اعتقاد وجود دارد که انتقادهای کارگران این شرکت صنفی است و نباید اجازه داد عده‌ای از این فضا سوء‌ استفاده کنند.

وی گفت: دولت با وجود تمامی تنگناها و مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه جمهوری اسلامی احقاق حق کارگران شرکت هپکو را در دستور کار خود قرار داده و بر این اساس تاکنون تصمیم های مناسبی برای این شرکت گرفته شده است.

استاندار مرکزی اظهار داشت: مسئولان از کارگران شرکت هپکو می‌خواهندصبر پیشه کنند تا مدیرعامل جدیدی که به‌تازگی سکان هدایت این واحد صنعتی را به دست گرفته است بتواند شرایط را مدیریت کند.

آقازاده افزود: تاکنون نشست‌های مختلفی در سطح ملی و استانی برای پیگیری حقوق به حق کارگران شرکت هپکو و ثبات رونق تولید و کار در این واحد صنفی برگزار شده و  می‌طلبد که کارگران اجازه دهند مشکلات یک به یک حل شود.