حذف پنجمین بوکسور ایرانی از رینگ جهانی روسیه

گروه ورزشی الف،   3980625228

نماینده وزن 91 کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان در نخستین مبارزه به مصاف نماینده اوکراین رفت و بازی را مقابل مشت زنی اوکراینی واگذار کرد.

به گزارش فارس، رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان از روز دوشنبه با حضور 365 بوکسور از 78 کشور در یکاترینبورگ روسیه آغاز شد و این رقابت‌ها همچنان ادامه دارد.

امروز در ادامه این رقابت‌ها در وزن 91 کیلوگرم ایمان رمضانپور در نخستین مبارزه به مصاف نماینده اوکراین رفت و در پایان این دیدار به سود نماینده اوکراین به پایان رسید و رمضانپور وداعی زود هنگام با رینگ جهانی روسیه داشت.

در ادامه مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان سید شاهین موسوی در 75 کیلوگرم در سومین مبارزه خود به مصاف  نماینده چین رفت و با اقتدار این بوکسور را شکست داد و به یک چهارم نهایی راه یافت. وی در صورتی که موفق به کسب مدال در این رقابت‌ها شود، تاریخ سازی خواهد کرد. موسوی در نخستین مبارزه مشتزن چین تایپه را شکست داده بود. در دومین مبارزه خود به مصاف «اسلام ایرشاید» از فلسطین رفت و با شکست این بوکسور به یک هشتم راه یافت. موسوی در سال جاری نیز در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال برنز آسیا شده بود.

روز گذشته(یک شنبه)در چارچوب مسابقات جهانی بوکس، احسان روزبهانی نماینده وزن 81 کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان در دومین مبارزه خود با به مصاف نماینده انگلیس رفت و مقابل این بوکسور بازی را واگذار کرد. روزبهانی در نخستین مبارزه موفق به شکست بوکسور اهل اسلواکی شده بود.

در وزن 91 کیلوگرم نیز محمدشوریان در دومین مبارزه به مصاف بوکسور مجارستانی رفت و با شکست مقابل حریف خود از گردونه رقابت ها کنار رفت، شوریان در نخستین مبارزه موفق به شکست نماینده عراق شده بود.

روز جمعه سجاد کاظم زاده در وزن 69 کیلوگرم به مصاف نماینده گرجستان رفت و با شکست مقابل این بوکسور از گردونه رقابت ها حذف شد.

روز پنج شنبه نیز مسلم مقصودی نماینده وزن ۶۳ کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان با شکست مقابل نماینده تایلند از گردونه رقابت ها حذف شد.

* ترکیب تیم ملی بوکس ایران در رقابتهای قهرمانی جهان به شرح زیر است:

وزن 63 کیلوگرم: مسلم مقصودی
وزن 69 کیلوگرم: سجاد کاظم زاده
وزن 75 کیلوگرم: سید شاهین موسوی
وزن 81 کیلوگرم: احسان روزبهانی
وزن 91 کیلوگرم: محمد شوریان
وزن به اضافه 91 کیلوگرم: ایمان رمضانپور

هدایت این تیم بر عهده علیرضا استکی است و همایون امیری به عنوان مربی او را همراهی می‌کند.