طمع مالی؛ انگیزه قتل پسر ۲۵ساله

گروه حوادث الف،   3980625152

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: مسائل مالی، انگیزه قتل پسر ۲۵ ساله شد.

سرهنگ جعفر رحمتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام خبر دستگیری قاتلان پسر 25 ساله، اظهار کرد: در پی اعلام مفقود شدن جوان 25 ساله توسط خانواده‌اش، پیگیری این مسئله در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مسئول ادامه داد: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد که این فرد پیش از مفقود شدن با افرادی قرار ملاقات داشته که این افراد شناسایی و دستگیر شده و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی افزود: قاتلان که 30 و 32 ساله هستند، اعتراف کردند که این قتل به دلیل مباحث مالی بوده و آنان با نقشه قبلی با مقتول تماس می‌گیرند و در محل قرار از وی می‌خواهند که به وسیله دستگاه پوز، مبلغ 200 میلیون تومان را پرداخت کند که فرد مقتول از این امر امتناع کرده است.

رحمتی تصریح کرد: پس از امتناع مقتول، یکی از قاتلان با ضربات متعدد چاقو و دیگری با اسلحه به وی حمله کرده و سبب مرگ او می‌شوند و پس از آن مقتول را به چاهی 10 متری در سه‌راهی طارم انداخته و طوری وانمود می‌کنند که مقتول پس از آنان با فرد دیگری خارج از استان قرار ملاقات داشته است.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان یادآور شد: یکی از متهمان پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کرد و دیگری نیز پس از دو روز، در بازجویی اعتراف کرد و در حال حاضر پرونده این قتل تشکیل شده و در مراجع قضایی در حال رسیدگی است.