روایت روزنامه سعودی از برکناری «برانکو»

گروه جهان الف،   3980624179

ایرنا: روزنامه الریاضیه عربستان در گزارشی با برملا کردن دلیل اخراج «برانکو ایوانکوویچ» از سمت خود در باشگاه الاهلی، داستان جالبی را نقل کرد.

در گزارش الریاضیه آمده است: بدنبال شکست ۲ بر یک الاهلی مقابل الوحده، مقامات باشگاه الاهلی روز گذشته سه نفر را اخراج کردند؛ «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی تیم به همراه «ماجد الطویرقی» و «محمد شلیه».

اظهارات برانکو در مصاحبه با یک شبکه ورزشی عربستانی در خصوص «عمر سوما» مهاجم این تیم، خشم مقامات الاهلی را برانگیخت به طوری که براساس گزارش‌ها تصمیم اخراج مرد کروات هشت ساعت پیش از تقابل این تیم با الوحده گرفته شده بود؛ برانکو در آن مصاحبه گفته بود که نیمکت‌نشینی سوما اهمیت ندارد چرا که بازیکنان بهتر و باکیفیت‌تری در الاهلی وجود دارند.

براساس گزارش روزنامه الریاضیه، مقامات الاهلی با مدیران شبکه مذکور تماس گرفته و از آنان خواستند تا فیلم اصلی مصاحبه برانکو را برای آنان ارسال کنند؛ در واقع این درخواست پس از ادعای برانکو مبنی بر اینکه مترجم شبکه حرف‌های وی را اشتباه ترجمه کرده است، مطرح شد.

این در حالی است که شب گذشته سوما یک گل دیرهنگام برای تیمش زد که البته کارگر نبود!

منابع گزارش داده‌اند که مدیران شبکه نوار اصلی مصاحبه را بدون صدای مترجم برای باشگاه الاهلی ارسال کرده و روشن شد که مترجم عین عبارات سرمربی را برگردانده است و سران الاهلی نتیجه دیدار مقابل الوحده را شرط ماندن برانکو در این باشگاه تعیین و اعلام کردند که در صورت وقوع اتفاقی دیگر، بلافاصله برانکو را اخراج خواهند کرد.

علاوه بر این، در جریان بازی مذکور، هواداران الاهلی در دقیقه ۷۰ با صدا کردن نام «یوسف بلایلی» خواستار ورود وی به زمین شدند که البته با بی‌توجهی برانکو به جایی نرسید و تیم در نهایت الاهلی متحمل شکستی به قیمت از دست رفتن شغل مرد کروات شد.