رسیدگی به پرونده مقصران سیل گلستان به کجا رسید؟

گروه اجتماعی الف،   3980624170 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: بر اساس گزارش سازمان بازرسی پیرامون سیل، جرم 11 نفر از مسئولان استان در دادسرای مرکز استان در حال رسیدگی است.

رسیدگی به پرونده مقصران سیل گلستان به کجا رسید؟

به گزارش ایسنا،‌ حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی در بخشی از صحبت‌های خود در شورای اداری گرگان با اشاره به روند رسیدگی به پرونده مقصران سیل گلستان، اظهار کرد: گاهی اوقات ترک فعل‌ها جرم محسوب می‌شود و اگر مسئولی در حیطه کاری خود وظیفه‌ای که باید انجام می‌داده را انجام نداده و این امر باعث بروز خسارت شود، این اقدام جرم و قانون گذار برای آن مجازات در نظر گرفته است.

وی افزود: بر اساس گزارشی که سازمان بازرسی در اختیار ما قرار داده، برای 11 نفر از مسئولان استان در رابطه با موضوع سیل در دادسرای مرکز استان پرونده تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

سیدحسینی با اشاره به اینکه بیشتر جرائم این افراد ترک فعل است که باعث وارد شدن خسارت به مردم شده است، تصریح کرد: بازپرس در حال رسیدگی به این پرونده‌ها است و نتیجه آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

دادستان گرگان در ادامه بدون نام بردن از اسامی هیچ یک از خاطیان شناخته شده در گزارش سازمان بازرسی، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رسیدگی به پرونده استانداران و فرمانداران در استان‌ها میسر نیست، رسیدگی به پرونده آنها در تهران انجام می‌شود.