راه بهتری برای پرواز نیست: کمپین مشترک هواپیمایی لوفت‌هانزا و فلایتیو

گروه اقتصادی الف،   3980624105

«اگر یک سفر خارجی پیش رو دارید، این بار بلیط خودتان را از طریق وب‌سایت فلایتیو، و از بین پروازهای لوفت هانزا خریداری نمایید!»

این پیامی است که این روزها بصورت مداوم از طرف گردشگران حرفه‌ای، به دیگران توصیه می‌شود! اما چرا؟ خبر این است که اگر تا پایان سپتامبر ۲۰۱۹، پرواز خود را از طریق وب‌سایت فلایتیو و از میان پروازهای لوفت‌هانزا خریداری کنید، در قرعه‌کشی جایزه بزرگ فلایتیو شرکت داده خواهید شد، و اگر شانس با شما یار باشد، ممکن است به یکی از دو برنده‌ی این کمپین ۲ ماهه تبدیل شده، و یک پرواز رایگان به مقصد اروپایی دلخواه خودتان را جایزه ببرید!

فلایتیو، یک آژانس مسافرتی آنلاین است، و در حال حاضر جایگاه بیشترین فروش پروازهای خارجی در ایران را به خود اختصاص داده، که دستاوردی بدون دلیل نیست! تجربه بسیار و دانش تخصصی تیم فنی و پشتیبانی فلایتیو کمک کرده تا در ۳ سال گذشته بیشتر از ۰۰۰/۰۰۰/۱ مسافر، به فلایتیو اعتماد کرده و بلیط مسافرت خود را از این شرکت تهیه کنند.

سبد محصولات فلایتیو متشکل است از پرواز خارجی، پرواز داخلی، هتل خارجی، قطار داخلی و خارجی، و اتوبوس.

لوفت‌هانزا، بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی آلمان، اولین هواپیمایی ۵ ستاره در اروپا، و جزو ۱۰ هواپیمایی پرمیوم برتر در دنیا است. اگر این هواپیمایی را با شرکت‌های تابعه و زیرمجموعه‌هایش در نظر بگیریم، حتی از لحاظ حمل‌ونقل مسافر نیز جایگاه بزرگ‌ترین هواپیمایی در اروپا را نیز به خود اختصاص می‌دهد.

در حال حاضر، لوفت‌هانزا ۱۵۰ هواپیمای نسل آخر و مدرن، از جمله A320Neo، 777X و A350-900 سفارش داده است. هواپیماهایی که ۲۵٪ کمتر سوخت مصرف می‌کنند، و هنگام برخاستن و فرود آمدن در فرودگاه ۵۰٪ صدای کمتر تولید می‌کنند!

این شرکت هواپیمایی، در سال ۲۰۱۸ برای دومین سال پیاپی، با دریافت جایزه World Airline Awards عنوان بهترین شرکت هواپیمایی اروپا را به خود اختصاص داد. این عنوان لوفت‌هانزا را بر آن می‌دارد تا بصورت مستمر در حال بهبود کیفیت خدمات خود باشد.

همچنین در سال ۲۰۱۹ نیز به دلیل حفظ استمرار در بهبود کیفیت خدمات، بهبود تجربه مسافران، و استفاده از ناوگان مدرن و کم مصرف، نامزد دریافت Air Transport World Award تحت عنوان بهترین شرکت هواپیمایی سال شده است.

مجری انتشار : آژانس تبلیغاتی تسمینو