منصوریان: دیگر روی سکو نمی‌نشینم

گروه ورزشی الف،   3980623192

سرمربی ذوب‌آهن گفت: دو هفته محرومیت از همراهی تیمم و دنبال کردن بازی از روی سکو خیلی به من سخت گذشت و کاری می‌کنم دیگر چنین شرایطی پیش نیاید.

به گزارش مهر، علیرضا منصوریان شامگاه شنبه در نشست خبری پیش از رویارویی تمیش با تیم فوتبال تراکتورسازی، پیرامون این دیدار اظهار داشت: مطمئنا کار سختی در برابر تیم تراکتورسازی که تیم قدرتمند و پرمهره‌ای است و در سال‌های اخیر به یکی از قطب‌های فوتبال ایران تبدیل شده است داریم اما از سویی تیم ما همیشه در بازی‌های بزرگ و سخت متفاوت و قدرتمند ظاهر شده است.

وی از آنالیز تیم تراکتور خبر داد و افزود: به خوبی تیم تراکتورسازی را آنالیز کردیم و برای بازی فردا کاملا آماده هستیم. نفر به نفر تیم تراکتورسازی را مورد آنالیز قرار دادیم و حتی از تفکرات دنیزلی به صورت مو به مو با خبر هستیم و امیدوارم در پایان، سربلند از میدان خارج شویم.

سرمربی سبزپوشان، با اشاره به محرومیت دو هفته ای خود بیان داشت: فردا برای نخستین بار در فصل جدید روی نیمکت تیمم می‌نشینم و این دو هفته که روی سکوها بودم، به من خیلی سخت گذشت و کاری می‌کنم که دیگر چنین مشکلی تکرار نشود و آخرین باری باشد که محروم می‌شود.

نیاز ذوب‌آهن به حمایت هواداران

وی با تاکید بر نیاز ذوب‌آهن به حمایت هواداران افزود: هواداران، در بازی‌های آسیایی به نحو شایسته‌ای از ما حمایت کردند و ما نیاز داریم این حمایت همچنان ادامه پیدا کند. با پیگیری‌های باشگاه، قسمتی که در جایگاه روبروی VIP تماشاگران را جدا می‌کرد برداشته شده و اکنون هواداران شرایط خوبی دارند و از این رو انتظار داریم این قسمت با رعایت رسم میهمان ‌نوازی، کاملا در اختیار ذوب‌آهن باشد.

منصوریان پیرامون جدایی آذری از ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: لازم است از عزیزانی که هشت ماه با آنها همکاری کردم، از جمله آقای آذری عزیز، مدیر رسانه‌ای و نیز سرپرست تیم تشکر کنم. این مسئولیت امانتی بود که دست به دست شد و ما همه باید حرمت این پرچم سبز را نگه داریم.

وی از بهبودی خلعتبری و آمادگی او برای بازی در برابر استقلال خبر داد و افزود: سه بازیکن سرباز ما به ما اضافه شدند اما هنوز زمان نیاز دارند تا به شرایط ایده‌آل برسند و در بازی فردا کمکی به ما نخواهند کرد؛ محمدرضا خلعتبری خوشبختانه به آمادگی مطلوبی رسیده و می‌تواند کم کم در بازی مقابل استقلال به میدان برود، خلعتبری بازیکن بزرگ و خوبی است و امیدوارم بتواند تبدیل به همان بازیکنی بشود که یک تنه نتیجه بازی را عوض می‌کرد.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به جوانگرایی تیمش افزود: من از همین ابتدای فصل روی همه ۲۶ بازیکن خودم حساب می‌کنم و جوانان را در کنار باتجربه ها به میدان می‌فرستم ما بازیکنان جوانی داریم که در آینده فوق ستارگان تیم خواهند شد و باید به خوبی از آنان مراقبت کنیم. من کلا مربی بدشانسی هستم که در هرتیمی میروم، بازیکنان با تجربه‌ام مصدوم می‌شوند ولی لطف خدا همواره شامل حالم بوده و در هر تیمی که بوده‌ام چند بازیکن جوان را معرفی کرده‌ام.

وی از بازی های سخت تیمش گفت و افزود: در فوتبال بازی آسان وجود ندارد. ما بعد از بازی با تراکتورسازی، با نفت آبادان، استقلال، سپاهان، شهر خودرو و فولاد بازی دارین و این ۶ بازی دشوار می تواند نقطه عطف تیم ما یا برعکس باشد، باید فضایی مطلوب در تیم ایجاد کنیم و بتوانیم با موفقیت از این ۶ هفته عبور کنیم.

مصطفی دنیزلی، سرمربی تراکتورسازی به کنفرانس خبری نرسید.