بهنام تشکر مجری تلویزیون شد

گروه فرهنگی الف،   3980623074 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون مجری مسابقه‌ای خانوادگی شد.

بهنام تشکر مجری تلویزیون شد

به گزارش تسنیم، مسابقه «مافیا» با هدف افزایش قوه تشخیص و با شرکت 160 نفر از برگزیدگان مرحله نخست از شبکه سلامت سیما پخش می‌شود.

علیرضا سلطانی تهیه‌کننده این مسابقه با اعلام این خبر گفت: این شرکت‌کنندگان از میان بیش از 400 متقاضی و با آرای هیات داوران در بازی های مقدماتی انتخاب و در 5 مرحله به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد: «مافیا» مسابقه‌ای خانوادگی است و در آن فرد با آزمون و خطا سعی در شناسایی افراد دیگر می‌کند؛ در این بازی افراد به دو گروه مافیا و شهروندان تقسیم و نبرد میان دو گروه آگاه و ناآگاه شبیه‌سازی می‌شود؛ در این مسابقه افراد به صورت پنهانی تعیین نقش می‌شوند و اکثریت شهروند این فرصت را پیدا می‌کنند تا افراد مافیا را شناسایی و برای حذف آنها رأی دهند.

تهیه‌کننده «مافیا» از علاقه‌مندی جوانان و نوجوانان به این بازی سخن گفت و ادامه داد: بومی‌سازی بازی مشابه، هدف اصلی برنامه بوده و منتج به تولید 32 مسابقه جذاب در دکوری به مساحت 300 متر شد؛ این دکور بیشتر بر فضای نوری متمرکز شده و تغییرات نور باعث تغییر در فضای دکور می‌شود.

حضور بهنام تشکر به عنوان مجری مسابقه از دیگر موضوعاتی بود که علی‌رضا سلطانی به آن اشاره کرده و افزود: بهنام تشکر برای اولین‌بار به عنوان مجری در برنامه‌های تلویزیونی حضور پیدا کرده است و توانست به خوبی مسابقه را اداره کند.