آخرین وضعیت پرونده حمله سگ به زن باردار در اصفهان

گروه حوادث الف،   3980623012 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان و جانشین فرمانده انتظامی استان از آخرین وضعیت پرونده حمله سگ خانگی به زن باردار خبر دادند.

آخرین وضعیت پرونده حمله سگ به زن باردار در اصفهان

علی اصفهانی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: پرونده سگ خانگی به زن باردار در مرحله تحقیقات است و پرونده پس از تکمیل تحقیقات به دادگاه ارسال خواهد شد، پس از صدور کیفرخواست دادگاه درباره این پرونده تصمیم خواهد گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان تصریح کرد: اگر سگی به انسان صدمه بزند صاحب آن از باب تسبیب در ایراد صدمه مسؤول است، این موضوع از باب تهدید علیه بهداشت عمومی نیز قابل پیگیری است چرا که حضور سگ در فضای عمومی برای افراد مضر است.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که پیش از این نیز اعلام کردیم حضور سگ‌ها در مکان‌های عمومی از باب تهدید علیه بهداشت عمومی ممنوع است و نیروی انتظامی می‌تواند افراد متخلف را به دستگاه قضایی معرفی کند.

مردم سگ‌گردانی را به پلیس گزارش کنند

حسین حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اصفهان اظهار کرد: مردم می‌توانند سگ‌گردانی را به پلیس گزارش کنند و از آن‌جا که سگ‌گردانی خلاف قانون، موازین بهداشتی و اخلاقی کشور است تخلف محسوب شده و اگر گزارش شود پیگیری خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این راستا هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی انجام شده و در صورت مشاهده تخلف با آن برخورد خواهد شد.