اجرای پروژه جاده جنگل لواسانات از سر گرفته می‌شود

گروه اجتماعی الف،   3980621179

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: محدودیت‌های منابع طبیعی مانع ادامه پروژه جاده جنگل لواسانات شده بود که با پیگیری فرمانداری شهرستان مرتفع و از هفته آینده دوباره از سر گرفته می‌شود.

به گزارش فارس از تهران، محمد تقی زاده روز پنجشنبه در حاشیه سفر یک روزه خود به بخش‌های لواسانات و رودبار قصران واقع در شمال شرقی پایتخت اظهار داشت: شهرستان شمیرانات یکی از مناطق خاص تهران به شمار می آید که به دلیل گردشگر پذیر بودن منطقه بار ترافیکی آن نیز بسیار است.

وی تصریح کرد: بازگشایی جاده جنگل در شرق لواسانات یکی از راه های کاهش ترافیکی گردنه قوچک (محور موصلاتی لواسانات و رودبار قصران از تهران) است و باعث می شود منطقه از شرق پایتخت (جاجرود) نیز بن بست نباشد و مسافران از مسیر مناسب تری قادر به تردد به این بخش باشند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: بررسی دقیق پروژه برای حل مشکلات احتمالی و اعتبار دقیق در دستور کار دفتر فنی استانداری تهران و فرمانداری شمیرانات قرار دارد و به زودی برآورد می شود.

معاون عمرانی استاندار تهران در ادامه نیز با اشاره به نقاط پرخطر و آسیب دیده محور زردبند - فشم پس از سیلاب فروردین ماه ۹۸ اذعان داشت: پروژه تعریض و به سازی پل حاجی آباد و نقاط حساس دیگر این مسیر پر تردد در دست اجرا است و تا دهه فجر سال جاری به اتمام خواهد رسید.

تقی زاده همچنین تأکید کرد: شهرداری های لواسان، اوشان - فشم - میگون و شمشک - دربند سر به همراه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شمیرانات مکلف شدند تا ظرف یک ماه آینده عملیات پاکسازی، بهسازی و نگهداری راه ها، شانه ها و ... را به سرانجام برسانند.