تاکید سرلشکر سلامی بر تکیه به توان داخلی برای مقابله با تحریم ها

گروه سیاسی الف،   3980621168

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز کشور در حال نبرد اقتصادی است و باید با کار و تلاش و تکیه به توان داخلی آثار تحریم ها را بزداییم.

به گزارش مهر، سرلشکر حسین سلامی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از سد نرماب مینودشت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: سد نرماب تاکنون ۷۸ درصد پیشرفت داشته و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز، تا پایان سال جاری مراحل ساخت آن به پایان می رسد.

وی با بیان این که مخزن این سد که ۱۲۵ میلیون متر مکعب است، افزود: نرماب به اندازه سه سد استان یعنی گلستان، بوستان و وشمگیر ظرفیت دارد و اتمام آن می تواند جلوی بسیاری از خسارات سیل های احتمالی را بگیرد.

سرلشکر سلامی تأکید کرد که باید پروژه هایی مانند نرماب که زیرساختی است باید سریعتر تکمیل شود.

وی ادامه داد: در صورت تأمین اعتبار برای پروژه هایی که در دست قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه پاسداران است، این آمادگی وجود دارد که طرح ها را در زمان کوتاه‌تر از موعد مقرر تکمیل و به دولت و ملت تحویل دهیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحریم ها اظهارکرد: امروز کشور در حال نبرد اقتصادی است و باید با کار و تلاش و تکیه به توان داخلی آثار تحریم ها را بزداییم.

وی گفت: سپاه در راستای منویات رهبر معظم انقلاب علاوه بر تلاش در بخش ساخت و تکمیل زیرساخت ها در زمینه طرح های محرومیت زدایی و حوزه دفاعی هم فعال است.