نقابداران مسلح مرد جوان را مقابل چشمان خانواده اش کشتند!

گروه حوادث الف،   3980621015 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

دو مهاجم نقابدار که مسلح به سلاح شکاری بودند، مرد ۲۴ ساله‌ای را مقابل چشمان وحشت زده همسر و دو فرزند خردسالش به قتل رساندند و از محل جنایت گریختند.

خراسان نوشت: شب شانزدهم شهریور در حالی که عقربه‌های ساعت به ۲۲ نزدیک می‌شد، دو جوان موتورسوار به خیابان پانیذ ۳ در شهرک شیرین مشهد رسیدند و مقابل ساختمان ویلایی دو طبقه توقف کردند و محکم در منزل را کوبیدند چرا که آیفون این ساختمان خراب بود!

لحظاتی بعد مرد ۲۴ ساله پله‌های ساختمان شمالی را طی کرد تا از طبقه دوم به پایین رسید و در منزل را گشود. او با دیدن مردان نقابدار خشمگین که اسلحه به دست داشتند، وحشت زده به طرف پله‌ها دوید و در حالی که فریاد می‌کشید «بی شرف‌ها آمدند!» خطاب به همسرش گفت: «بچه‌ها را داخل اتاق ببر؟!»

همسر این مرد نیز بی درنگ و با نگرانی کودکانش را به آغوش کشید تا آن‌ها را به داخل اتاق ببرد، اما در این هنگام مهاجمان مسلح پشت سر مرد جوان از پله‌ها بالا آمدند و او را که با چشمانی حیران و وحشت زده فرار می‌کرد به دام انداختند.

این مرد که سایه مرگ را بالای سر خود می‌دید با اضطرابی که سراسر وجودش را فراگرفته بود از مسیر خود بازگشت تا در راهرو را به روی مهاجمان مسلح ببندد، ولی دیگر دیر شده بود و ناگهان صدای شلیک گلوله‌های ساچمه‌ای در فضا پیچید و بر قلب مرد ۲۴ ساله نشست! مردان مسلح با دیدن وضعیت وخیم «محمدرضا –ص» دوباره پله‌ها را یکی دو تا طی کردند و سوار بر موتورسیکلت از صحنه هولناک شلیک‌های مرگبار گریختند! همسر مرد ۲۴ ساله که با دیدن این وضعیت وحشت زده، دست و پایش را گم کرده بود، پیکر خون آلود همسرش را به تراس منزل کشید تا نیرو‌های اورژانس از راه برسند، اما او دیگر جانی در بدن نداشت و با آخرین نفس هایش چشم به فرزندان کوچکش دوخته بود که فقط صدای گریه آن‌ها را می‌شنید.

لحظاتی بعد مرد ۲۴ ساله به دلیل اصابت گلوله‌های ساچمه‌ای جان سپرد و ماجرای این جنایت، پرونده‌ای دیگر را در دستگاه قضایی گشود. دقایقی بعد با حضور قاضی ویژه قتل عمد مشهد در محل وقوع جنایت، تحقیقات میدانی در این باره آغاز شد و تا سپیده دم روز بعد ادامه یافت. بررسی‌های مقدماتی حاکی از آن بود که مهاجمان مسلح به محل آشنایی داشته اند و زمانی را برای ارتکاب جنایت انتخاب کرده بودند که همسایه طبقه پایین مرد ۲۴ ساله نیز در منزلش حضور نداشت و آن‌ها به راحتی مرتکب قتل شدند.

بررسی‌های بیشتر درباره این جنایت هولناک در حالی با صدور دستورات ویژه‌ای از سوی قاضی احمدی نژاد توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی ادامه دارد که سرنخ‌های مهمی از مهاجمان نقابدار به دست آمده است.