برنامه‎های سالروز شهادت امام سجاد(ع) در حرم مطهر رضوی

گروه اجتماعی الف،   3980620199

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ویژه برنامه‎های سخنرانی و عزاداری شهادت امام سجاد(ع) در حرم مطهر رضوی را تشریح کرد.

به گزارش فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام حسین شریعتی‌نژاد گفت: پنجشنبه هفته جاری مصادف با 12 ماه محرم به روایتی سالروز شهادت مظلومانه حضرت سجاد(ع) است و به همین مناسبت مراسم عزاداری در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: ویژه برنامه شب و شام شهادت امام سجاد(ع) چهارشنبه و پنجشنبه 20 و 21 شهریورماه از قبل نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجج الاسلام شریعتی‌تبار و حسینعلی سعدی برگزار می‎شود و در ادامه مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت(ع) به مرثیه‌خوانی و سینه‎زنی می‎پردازند.

وی اعلام کرد: ویژه برنامه روز شهادت امام سجاد(ع) نیز پنجشنبه از ساعت 11 با سخنرانی حجت‌الاسلام محسن حسین‌زاده برگزار می‌شود.

شریعتی‌نژاد اظهار کرد: افزون بر برنامه‎های رواق امام خمینی(ره) در شب و روز شهادت امام سجاد(ع) برنامه‎های پرسمان دینی و حلقه معرفت با موضوع سیره زندگانی این امام همام در رواق‎های حرم مطهر برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: همچنین به‌مناسبت شب شهادت امام سجاد(ع) برنامه سخنرانی و عزاداری ویژه بانوان در رواق حضرت زهرا(س) تدارک دیده شده که پنجشنبه از ساعت 11 آغاز می‌شود.